Kristin Berger Danielsen

Kristin Berger Danielsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Berger Danielsen

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Tannlegene i Akersgata Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i de andre anmeldelsene her. Det er veldig behagelig å ha Kristin som tannlege og hun er flink til å forklare underveis, og synes også hun er flink til å følge opp ting som ble sagt eller gjort forrige gang. Generelt sett en følelse av å være ivaretatt. Anbefales!

Supertrivelig og flink tannlege

Klinikk: Tannlegene i Akersgata Skrevet

Kristin er en veldig hyggelig tannlege som på en pedagogisk måte forklarer hva som gjøres mens hun arbeider. Tydelig engasjert i faget og veldig imøtekommende for spørsmål.

Rolig og grundig tannlege som kan faget sitt.

Klinikk: Kristin Berger Danielsen Skrevet

Kristin er den beste tannlegen jeg har vært hos! Hun var veldig rolig og grundig. Jeg følte meg trygg og godt tatt hånd om. Kristin hadde god kunnskap om alt jeg spurte om og forklarte nøye alt hun gjorde og hvorfor hun gjorde det. Jeg vil gi henne de aller beste anbefalinger!

Kristin B. Danielsen - terningkast seks!

Klinikk: Kristin Berger Danielsen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år, og sendte ut en felles e-post til ca. 15 nøye utvalgte tannleger (ut fra hjemmeside, omtaler på nett osv). Der la jeg ved røntgenbilder fra en undersøkelse hos Tannlegehøyskolen.

Kristin Berger Danielsen hos Tannlegene i Akersgata ga et detaljert og godt tilbud. Det var ingen andre som kunne matche tilbudet på verken pris eller innsats.

Kristin har nå utført rotfylling, en del boring, midlertidig fylling, vanlige fyllinger og utallige bedøvelser. Det har ikke vært et eneste lite problem underveis, og hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og hva som eventuelt kunne være litt ubehagelig.

Etter å ha sittet på tannlegegjerdet i 10 år, kommer jeg nå til å besøke Kristin to ganger i året. Strålende pris, strålende service og strålende behandling. Terningkast seks!