Kristin Berger Danielsen

Klinikk

Kristin Berger Danielsen

Hoffsveien 43 A 0377 Oslo

Siste vurderinger av Kristin Berger Danielsen

Rolig og grundig tannlege som kan faget sitt.

Klinikk: Kristin Berger Danielsen Skrevet

Kristin er den beste tannlegen jeg har vært hos! Hun var veldig rolig og grundig. Jeg følte meg trygg og godt tatt hånd om. Kristin hadde god kunnskap om alt jeg spurte om og forklarte nøye alt hun gjorde og hvorfor hun gjorde det. Jeg vil gi henne de aller beste anbefalinger!

Kristin B. Danielsen - terningkast seks!

Klinikk: Kristin Berger Danielsen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år, og sendte ut en felles e-post til ca. 15 nøye utvalgte tannleger (ut fra hjemmeside, omtaler på nett osv). Der la jeg ved røntgenbilder fra en undersøkelse hos Tannlegehøyskolen.

Kristin Berger Danielsen hos Tannlegene i Akersgata ga et detaljert og godt tilbud. Det var ingen andre som kunne matche tilbudet på verken pris eller innsats.

Kristin har nå utført rotfylling, en del boring, midlertidig fylling, vanlige fyllinger og utallige bedøvelser. Det har ikke vært et eneste lite problem underveis, og hun forklarte hele tiden hva hun gjorde og hva som eventuelt kunne være litt ubehagelig.

Etter å ha sittet på tannlegegjerdet i 10 år, kommer jeg nå til å besøke Kristin to ganger i året. Strålende pris, strålende service og strålende behandling. Terningkast seks!