Bestill time

Profilbilde av tannlege Kari Anne Systad

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 990 kr

Kampanje på sjekk, røntgen og tannrens, kr. 990,- (nye pasienter)

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Om

Tannlege Kari Anne ved Smil Tannlegesenter Løren er utrolig dyktig til å håndtere tannlegeskrekk og er høyt elsket av sine pasienter for sin omsorgsfulle tilnærming og dyktighet innen tannbehandling. Hun er utdannet ved Universitetet i Oslo.

Autorisasjon (2011)

Kari Anne Systad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kari Anne Systad

Imøtekomme, varm og kunnskapsrik tannlege.

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Løren Skrevet

Kan anbefale Kari Anne som tannlege på det varmeste. Hun er utrolig dyktig, forklarer underveis, rolig og behagelig. Super tannlege!!

Over all forventning

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Løren Skrevet

Kari Anne leverer langt mer enn det som stillest krav til hos en tannlege. Hun byr genuint på seg selv, og strekker seg langt for å imøtekomme dine behov. Hun er lyttende, forståelsesfull, empatisk og ikke minst svært dyktig og en pioner innenfor faget sitt! Jeg har sittet i mange tannlegestoler, men har aldri før følt meg så godt og trygt ivaretatt! Anbefales virkelig på det varmeste.

Beste tannlege opplevelsen jeg har hatt!

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Beste tannlege opplevelsen jeg har hatt! Meget meget dyktig, blid, omtenksom, tålmodig, flink til å lytte, snill, og ønsker pasientens beste. Anbefaler Kari Anne Systad på det sterkeste :)

Min beste opplevelse med en tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Om noen i Oslo-området ser etter ny tannlege er dette damen å gå til. Kari er rolig, tålmodig, kunnskapsrik og veldig fin å prate med. Hele tannlegebesøket var meget behagelig og hyggelig. Jeg anbefaler henne til all kjente og kjære!

Omtenksom og dyktig tannlege

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nationaltheatret Skrevet

Kjempeflink og omtenksom tannlege. Hun er opptatt av å gjøre det til en så behagelig opplevelse som mulig, og gir pasienten en følelse av å føle seg sett og lyttet til. Anbefales for de som ønsker en positiv opplevelse av å gå til tannlegen