Marita Gjengstø Hunderi

Autorisasjon (2005)

Farmannsgate Tannlegesenter Telefonnummer69 95 50 0069 95 50 ...
Farmannsgate 13b, 2etg. 1607 Fredrikstad
Marita Gjengstø Hunderi er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Marita Gjengstø Hunderi

Min beste erfaring

Klinikk: Farmannsgate Tannlegesenter Skrevet

Dette er mitt beste møte med en tannlege noensinne! Jeg har slitt med tannlegeskrekk i mange år, og tannlegebehandling har bare forverret det.

Helt til jeg kom til Marita! Marita er forsiktig, omsorgsfull og ekstremt dyktig. Hun er tålmodig og vet hva hun gjør. Hun har loset meg gjennom de største barrierer og gjort meg trygg.

Hun er en tannlege man kan stole på. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!

Forsiktig og flink

Klinikk: Tannlegene Steinum AS Skrevet

Veldig fornøyd med mine tannlegebesøk hos Marita. Pleide å grue meg veldig til tannlegetimer, nå gruer jeg meg kun til regningen (men det gjelder jo alle tannleger). Forsiktig og flink til å forklare underveis.
Vil anbefale denne tannlegen spesielt til de med tannlegeskrekk.

Flink , nøye og rolig

Klinikk: Tannlegene Steinum AS Skrevet

Utrolig vennlig , får deg til å føle deg trygg . Profesjonell .og gir god informasjon om hvordan du kan vedlikeholde tennene .

Den aller beste

Klinikk: Tannlegene Steinum AS Skrevet

Hun er den beste tannlegen jeg har vært hos.Alltid blid og koselig.Kjempeflink,og man blir avslappet hvis man gruer seg til behandling.Forsiktig,og behagelig.Vil anbefale henne til andre.

Dyktig, beroligende, medmenneskelig

Klinikk: Tannlegene Steinum AS Skrevet

Marita er min faste tannlege, og hun er meget dyktig, god pedagogisk - hun lytter til det du har å si og hun er blid og omtenksom. Om du har tannlegeskrekk for eksempel - så er hun fantastisk. Og en annen ting, - hun er også veldig forsiktig og netthendt. Hun har rett og slett et stort talent for dette med å ivareta pasienten - hun tar det (behandlingen) i ditt tempo - hun informerer i den grad du ønsker det, om hva hun gjør og hun er rett og slett en bra person!