Arnstein Larheim

Arnstein Larheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Arnstein Larheim

Dedikert og seriøs tannlege

Klinikk: Tannlegene Woll og Larheim Skrevet

Arnstein er en veldig dyktig og dedikert tannlege. Han bryr seg om både fag og person når man kommer som pasient. Jeg anbefaler ham på det sterkeste og har fått flere andre familie medlemmer til å bytte til ham.

Meget fornøyd

Klinikk: Arnstein Larheim Skrevet

Jeg ler! Med fy søren det er så sant!! Jeg gikk til en tannlege på Grønland fordi jeg hadde ising i en tann. Han sa at jeg hadde begynnende hull i tennene på flere steder.
Jeg fikk da høre av en venn at dette kunne vær tull, og ble anbefalt hans tannlege. Jeg tok med meg røntgen bildene dit og fikk høre at jeg ikke hadde hull, men misdannelser/farge på tennene som ikke er hull! Sparte tusenvis av kroner på å IKKE fikse på det, men heller ordne det reelle problemet mitt, ising i tanna mi! Jeg har nå en tannlege jeg stoler på, som ikke ønsker å melke pasientene sine for penger. Arnstein Larheim, anbefales👍

Useriøs

Klinikk: Røa Tannklinikk Skrevet

Jeg ringte inn og forhørte meg om pris på infeksjons-forebyggende av tannbehandling i forkant av min operasjon. Jeg var tidligere hos spesialist som rotfylte to tenner som trengte permanent fylling da jeg hadde en betennelse. Da jeg kom til til tannlegen nevnte han at han ikke kunne fullføre fyllingen og måtte sette på en krone i stedet som jeg måtte betale for utenom den avtalte prisen. Dette gjorde jeg en uke før kronen var ferdigstilt.

ved neste behandling sier han at han ikke får refundert dette innunder infeksjons-forebyggende som refusjon fra Helfo og om jeg kunne betale av egen lomme. Dette har jeg ikke mulighet til og det var derfor jeg ringte i forkant av min tannbehandling for og høre om pris i tillegg har jeg betalt ekstra utenom den avtalte prisen.

I dag ble kastet ut bokstavelig talt, han rev av meg tørkle og mente jeg provoserte han. Det som hendte var at jeg spurte tannlegen om en tannrens kunne utføres i dag, da dette ikke ble gjort ved forrige timeavtale. Da klikket han på meg, kjeftet meg ned og sa at hvem har sagt det? Jeg sa til han at det var han selv som hadde sagt det at jeg kan få en tannrens før min operasjon som inngår i infeksjons-forebyggende behandling. Så fortsatte han med og si at jeg skylder flere tusen kroner da denne kronen jeg fikk satt på forrige time ikke dekkes.

Det er ikke mitt ansvar og vite priser på ulike tannbehandlinger, men det var mitt ansvar og forhøre meg om pris på forhånd hvilket jeg gjorde innen den første timen med denne tannlegen. Jeg opplever praksisen som useriøs fordi tannlegen ikke har gjort seg kjent med de reglene som er innen Helfo og at tannlegen satt selv på kronen som var hans egen avgjørelse men krever penger av meg etterpå.

Anbefaler IKKE Røa Tannklinikk.

Byens beste tannlege

Klinikk: Røa Tannklinikk Skrevet

Arnstein er byen beste tannlege, uten sidestykke! Rettet opp alle feil og mangler ved 8 års manglende tannlegebesøk. Ga meg alle gode råd for å vedlikeholde tennene og tannkjøttet videre i livet. Operert ut visdomstann (stor operasjon!). Føler meg alltid veldig trygg når jeg er der.....nesten (men bare nesten) en glede å gå til tannlegen :)

Dyktig i både fag og formidling

Klinikk: Tannlegene Woll og Larheim Skrevet

Veldig fornøyd med behandling, og ikke minst fornøyd med at tannlegen formidler sin vurdering mtp hva som eventuelt må gjøres.