Frode Jonny Øye

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1996)

Oralkirurgi AS Telefonnummer22 95 51 0022 95 51 ...
Voksenkollveien 13 C 0790 Oslo
Frode Jonny Øye er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Frode Jonny Øye

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Jeg fikk god informasjon og fikk satt inn to implantater rett før påsken 2022. Ble positivt overrasket og betrygget, det hele var smertefritt og kirurgen og assistenten fikk meg til å slappe av. Jeg var noe urolig for uventede ettervirkninger og det faktum at en påskeferie sto for døren. Men Frode ga meg sitt privatnummer (som jeg heldigvis slapp å benytte). Alt fungerer utmerket fortsatt og jeg har med glede anbefalt klinikken til andre.

Tenk at å fjerne tenner kunne bli en god opplevelse!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Har hatt et fantastisk positivt møte med Frode Øye og kirurgiklinikken.
Det er imponerende å oppleve å bli møtt med en sånn ro, trygghet og god stemning i en situasjon der man ikke er spesielt komfortabel.
Føler meg ordentlig godt ivaretatt og møtt; det er uvurderlig å bli tatt på alvor med sin egen nervøsitet og opplevelse av en situasjon som for fagpersoner er rutine. Selve inngrepet gikk også udramatisk og raskt for seg og totalopplevelsen gjør meg trygg på at dette har blitt gjort skikkelig og at man er i de beste faglige hender hos Frode og de andre på klinikken.

Frode ER SÅ FLINK

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Åh, for en kirurg! Jeg haater tannlege og fikk hetta da jeg fant ut at jeg måtte fjerne to visdomstenner i fjor. Ble henvist til Frode og ba om konsultasjon på forhånd. Her fikk jeg snakke ordentlig med Frode, legge en plan for smertedekning og medisinering og bli betrygget på at jeg var i gode hender. Jeg følte at autonomien min ble respektert og fikk velge selv hvordan jeg ville medisineres for å føle meg tilstrekkelig beroliget men likevel våken og til stede. Jeg kommer nok aldri til å ha det spesielt hyggelig hos tannlegen, men Frode gjorde begge opplevelsene så gode som de kunne bli. Han var innmari kjapp begge gangene da en visdomstann skulle tas ut. Begge ganger ble jeg stresset for at såret ikke helte ordentlig og begge ganger ble jeg tatt imot med tålmodighet og forståelse, og invitert til å komme innom en ukes tid etter at tennene var fjernet. Da fikk jeg skylt sårene og ble betrygget om at alt så riktig ut. Med andre ord: Frode var ikke bare effektiv og sørget for at jeg ikke måtte lide mer/lengre enn høyst nødvendig, han var også kjempeflink til å håndtere angsten min både før og etter inngrepene. Assistentene er også kjempeflinke og jeg slapp å føle at jeg hadde ørten hender og instrumenter i kjeften. Frode anbefales på det ALLER sterkeste!

Meget dyktig!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Ble henvist til kirurgiklinikken fra min vanlige tannlege etter en meget dårlig opplevelse fra et annet sted som vekket opp igjen tannlegeskrekken min. Fikk god forklaring på hva som skulle gjøres og ble og hørt om mitt ønske om å sove igjennom inngrepene og er veldig takknemlig for det!😌 Nå skal jeg tilbake til min vanlige tannlege og jobbe med å gjenvinne trygghet i tannlegestolen igjen. Veldig god service hos kirurgiklinikken med god atmosfære. Eneste lille minus er informasjon og nok smertestillende etter inngrepene- men så var jeg ikke helt mottakelig for informasjon heller pga søvnighet 😏🦷

Utrolig rolig og behagelig

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Satte inn 2 implanter og ble informert godt under behandlingen.var nervøs men ble raskt beroliget. Ny time om 3 mnd