Frode Jonny Øye

Kirurgiklinikken, Oralkirurgi AS

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1996)

Oralkirurgi AS Telefonnummer22 95 51 0022 95 51 ...
Voksenkollveien 13 C 0790 Oslo
Frode Jonny Øye er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Frode Jonny Øye

Meget dyktig!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Ble henvist til kirurgiklinikken fra min vanlige tannlege etter en meget dårlig opplevelse fra et annet sted som vekket opp igjen tannlegeskrekken min. Fikk god forklaring på hva som skulle gjøres og ble og hørt om mitt ønske om å sove igjennom inngrepene og er veldig takknemlig for det!😌 Nå skal jeg tilbake til min vanlige tannlege og jobbe med å gjenvinne trygghet i tannlegestolen igjen. Veldig god service hos kirurgiklinikken med god atmosfære. Eneste lille minus er informasjon og nok smertestillende etter inngrepene- men så var jeg ikke helt mottakelig for informasjon heller pga søvnighet 😏🦷

Utrolig rolig og behagelig

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Satte inn 2 implanter og ble informert godt under behandlingen.var nervøs men ble raskt beroliget. Ny time om 3 mnd

Den beste av de beste!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Frode Øye er veldig profesjonell, en dyktig, nøyaktig og rask kirurg. Han er veldig flink til å forklare selve prosedyren og også informere om prosess og prognose. Smertefri behandling, lite ubehag postoperativt. Jeg håper å slippe ytterligere kirurgi, men ved behov er Frode Øye førstevalget. Kirurgiklinikken er uovertruffen i forhold til service og tilgjengelighet. Takk for all hjelp😊

Fantastisk tannlege

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Aldri møtt en mer behagelig tannlege. Han fjernet tre av mine visdomstenner og jeg kunne ikke vært med fornøyd med måten det ble gjort på.
En ekstremt hyggelig og dyktig mann.

Meget dyktig oralkirurg

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Fikk fjernet fire visdomstenner av Frode (to kirurgisk). Veldig overrasket over hvor profesjonell, hyggelig og flink han var. Gikk utrolig raskt og smertefritt. Anbefales på det sterkeste.