Kirurgiklinikken

Kirurgiklinikken holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kirurgiklinikken

Veldig proffe!

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Opererte ut en jeksel. Dr.Helge Risheim og assistent. Han var utrolig flink og proff! En veldig god opplevelse.

Rotapissamputasjon + trekke visdomstenner.

Tannlege: Helge Christen Risheim Skrevet

Veldig godt ivaretatt. God tid til spørsmål, og meget skånsom behandling. Anbefales på det sterkeste.

Kunne ikke vært bedre

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Jeg fikk god informasjon og fikk satt inn to implantater rett før påsken 2022. Ble positivt overrasket og betrygget, det hele var smertefritt og kirurgen og assistenten fikk meg til å slappe av. Jeg var noe urolig for uventede ettervirkninger og det faktum at en påskeferie sto for døren. Men Frode ga meg sitt privatnummer (som jeg heldigvis slapp å benytte). Alt fungerer utmerket fortsatt og jeg har med glede anbefalt klinikken til andre.

Svært fonøyd

Tannlege: Hanne Surnflødt Gran Ohrvik Skrevet

Hun lagde to nye jeksler til meg for ca. ett år siden. Disse passet perfekt. Svært hyggelig og jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Kunne ikke vært bedre.

Tenk at å fjerne tenner kunne bli en god opplevelse!

Tannlege: Frode Jonny Øye Skrevet

Har hatt et fantastisk positivt møte med Frode Øye og kirurgiklinikken.
Det er imponerende å oppleve å bli møtt med en sånn ro, trygghet og god stemning i en situasjon der man ikke er spesielt komfortabel.
Føler meg ordentlig godt ivaretatt og møtt; det er uvurderlig å bli tatt på alvor med sin egen nervøsitet og opplevelse av en situasjon som for fagpersoner er rutine. Selve inngrepet gikk også udramatisk og raskt for seg og totalopplevelsen gjør meg trygg på at dette har blitt gjort skikkelig og at man er i de beste faglige hender hos Frode og de andre på klinikken.