Kristin Wendelborg Haugstoga

1996

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Grefsen Tannlegepraksis AS Priser mangler

Grefsen Tannlegepraksis AS Telefonnummer22 15 30 0022 15 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 7 0488 Oslo
Kristin Wendelborg Haugstoga er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Wendelborg Haugstoga

Veldig bra

Klinikk: Grefsen Tannlegepraksis AS Skrevet

Her har jeg gått i 10 år og er veldig fornøyd. Liker ikke å gå til tannlegen, men Kristin er alltid blid og imøtekommende. Jeg opplever at hun vurderer ordentlig hva hun skal gjøre, og konsulterer med sine kollegaer om hun er usikker. Har vært hos flere tannleger som bare fikser alt mulig bare for å tjene penger, men slik oppleves det ikke her. Hun sjekker også underveis om det går greit med deg som pasient. Anbefaler Kristin på det varmeste.

Utrolig serviceminded og profesjonell

Klinikk: Grefsen Tannlegepraksis AS Skrevet

Ble tatt inn under vingen her etter å ha knekt en tann og trengte akutt hjelp. Har fortsatt å gå dit regelmessig, og har ikke sett meg tilbake.

Anbefales!

Klinikk: Grefsen Tannlegepraksis AS Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege. Føler meg godt ivaretatt!

Dyktig og grundig

Klinikk: Grefsen Tannlegepraksis AS Skrevet

Kristin er en veldig dyktig tannlege. Jeg har stor tillitt til henne og har brukt henne som tannelege nå i snart 8 år. Har på følelsen at hun klart var flinkest i klassen da hun gikk på tannlegehøyskolen.

Her er det bra :)

Klinikk: Grefsen Tannlegepraksis AS Skrevet

Har gått her i mange år og kan anbefale denne tannklinikken. Flinke og hyggelige folk, god stemning, topp utstyr og god service. Rene og pene lokaler og grei parkering utenfor.