Kristin Wendelborg Haugstoga

Autorisasjon (1996)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tanntunet Telefonnummer22 15 00 0022 15 00 ...
Nydalen allé 71 0485 Oslo
Kristin Wendelborg Haugstoga er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Wendelborg Haugstoga

Beste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Tanntunet Skrevet

Besøker Kristin 2 ganger i året for oppfølgning av mine tenner. Møtes alltid med profesjonalitet og ikke minst en veldig hyggelig samtale! Sammen holder vi min Perio i sjakk og den negative trenden snudde etter jeg begynte å gå fast til Kristin

Svært misfornøyd

Klinikk: Tanntunet Skrevet

Etter en sjekk fortalte jeg henne i fortrolighet at jeg ikke hadde råd til å gjøre alt på en gang, men ønsket å ta behandlingene som måtte til over tid. Hun prestere å si høyt at «Da setter vi opp time til dette nå, og så får du ta resten når du har råd» foran andre pasienter og ansatte på venterommet da jeg skulle betale. Det var flaut og uprofesjonelt. Kommer ikke til å gå tilbake til henne.

Veldig hyggelig tannlege

Klinikk: Tanntunet Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men hos Kristin følte jeg meg sett og ivaretatt. Jeg har en problematisk, skadet tann og hun forklarte på en god måte hva mine alternativer for å ordne dette problemet var, og lyttet til mine ønsker. Når hun sjekket tannen satte hun en bedøvelse jeg så vidt kjente og forklarte alt hun gjorde underveis. Anbefaler å gå til Kristin!!

Veldig bra

Klinikk: Tanntunet Skrevet

Her har jeg gått i 10 år og er veldig fornøyd. Liker ikke å gå til tannlegen, men Kristin er alltid blid og imøtekommende. Jeg opplever at hun vurderer ordentlig hva hun skal gjøre, og konsulterer med sine kollegaer om hun er usikker. Har vært hos flere tannleger som bare fikser alt mulig bare for å tjene penger, men slik oppleves det ikke her. Hun sjekker også underveis om det går greit med deg som pasient. Anbefaler Kristin på det varmeste.

Utrolig serviceminded og profesjonell

Klinikk: Tanntunet Skrevet

Ble tatt inn under vingen her etter å ha knekt en tann og trengte akutt hjelp. Har fortsatt å gå dit regelmessig, og har ikke sett meg tilbake.