Brit Haugen Gran

1 vurdering

Siste vurderinger av Brit Haugen Gran

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men det gjør ikke noe hos Brit. Hun tar alt i mitt tempo, og tilpasser alt så langt det lar seg gjøre. Hun har en rolig væremåte, som bidrar til å holde meg rolig.
Jeg har anbefalt fler til henne, og alle er fornøyde.

Nylig gikk jeg til en annen tannlege pga tilbud. Der fikk jeg påvist et stort hull i visdomstann og ble anbefalt å trekke.
Jeg gikk til Brit for å planlegge hva vi skulle gjøre, men Brit fant ikke noe hull. Hun gikk GRUNDIG til verks. Fler røntgenbilder, trippelsjekket med sånn "krok" i tanna osv. Hun konsulterte sine kollegaer også. Ingen hull. Hun kunne lett sagt at "ja her er det hull" og tatt betalt for hele trekke-prosessen. Men hun var ærlig og tapte penger på det.
Jeg kommer aldri til å gå til en annen tannlege igjen.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Fine Tenner Skrevet

For meg som har veldig tannlegeskrekk, kunne jeg ikke ha kommet til en bedre tannlege enn Brit. Så grundig og ikke minst god mennesker. På tross av min skrekk fikk jeg rask tillitt til Brit og hun gjorde mine opplevelser hos tannlegen så gode som de kunne bli. Anbefales!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Brit Gran Skrevet

Veldig hyggelig og kompetent tannlege, Brit har kurert min tannlegeskrekk.

Beste og dyktigste tannlegen

Klinikk: Brit Gran Skrevet

Tannlege Brit Gran holder til på Ullevål stadion. Hun er veldig flink, kan være litt streng. Hun svarer godt og tydelig på spørsmål om tennene. Jeg har fått svar på alt som jeg har lurt på. Hun er kjempeflink faglig. Jeg har gått fast hos henne siden 2003. Jeg har rotfylt en tann og tatt bilder og boret hull og mye annet. Tannlegekontoret er rosa og behagelig. Kvittering med tydelig oversikt over hva man har betalt for. Jeg synes at tannlege Brit Gran er en trydd, faglig sterk og veldig flink tannlege. Anbefales!

Super

Klinikk: Brit Gran Skrevet

Kjempehyggelig, flink, og effektiv. Kan jobben sin, ingen unødvendige behandlinger.