Brit Haugen Gran

Brit Haugen Gran er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Brit Haugen Gran

Skånsom behandling

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Byttet til ny tannlege da jeg mistet bit av en fortann. Fikk rask hjelp og god service. Bestilt vanlig kontroll noen dager etter første møte. Skånsom behandling.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Jeg fikk anbefalt Brit Haugen Gran av en venn for ca. 10 år siden, og siden den gang har jeg kun gått til Brit. Det er enkelt å bestille time hos henne, og jeg opplever liten ventetid når jeg møter til timen. Lokalene fremstår som rene og lyse, og personellet er hyggelige og profesjonelle. Brit har en egen evne til å skape ro og trygghet hos pasienten, og jeg opplever henne som veldig empatisk og hyggelig. Og ikke minst så er hun en svært kunnskapsrik og erfaren tannlege, som tar seg tid til å forklare alt fra kompliserte prosesser til generelle råd om tannhelse. Det jeg liker aller best med å ha henne som tannlege, er at hun følger opp tennene over tid, og at hun aldri anbefaler unødvendig behandling.

Går aldri til andre tannleger!

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Jeg har vært hos flere ulike tannleger opp gjennom, blant annet grunnet flytting. Uansett hvor jeg flytter kommer jeg til å forsøke å fortsette å gå til Brit! hun er sympatisk, effektiv, grundig, faglig svært dyktig, og har humor som gjør at man slapper av. Og svært dyktig med personer som har tannlegeskrekk i en eller annen grad.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men det gjør ikke noe hos Brit. Hun tar alt i mitt tempo, og tilpasser alt så langt det lar seg gjøre. Hun har en rolig væremåte, som bidrar til å holde meg rolig.
Jeg har anbefalt fler til henne, og alle er fornøyde.

Nylig gikk jeg til en annen tannlege pga tilbud. Der fikk jeg påvist et stort hull i visdomstann og ble anbefalt å trekke.
Jeg gikk til Brit for å planlegge hva vi skulle gjøre, men Brit fant ikke noe hull. Hun gikk GRUNDIG til verks. Fler røntgenbilder, trippelsjekket med sånn "krok" i tanna osv. Hun konsulterte sine kollegaer også. Ingen hull. Hun kunne lett sagt at "ja her er det hull" og tatt betalt for hele trekke-prosessen. Men hun var ærlig og tapte penger på det.
Jeg kommer aldri til å gå til en annen tannlege igjen.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Ullevaal Stadion Skrevet

For meg som har veldig tannlegeskrekk, kunne jeg ikke ha kommet til en bedre tannlege enn Brit. Så grundig og ikke minst god mennesker. På tross av min skrekk fikk jeg rask tillitt til Brit og hun gjorde mine opplevelser hos tannlegen så gode som de kunne bli. Anbefales!