Jan Erik Kjærstad

Autorisasjon (1996)

Tannlege Kjærstad Telefonnummer77 68 31 8877 68 31 ...
Grønnegata 86-88 9008 Tromsø
Jan Erik Kjærstad er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Jan Erik Kjærstad

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Kjærstad Skrevet

Han er vennlig og snill, bruker mye tid på å gjøre deg trygg, forklare alt han gjør og hvilke instrumenter han bruker. Gir deg hyppige pauser til å puste, spytte og skylle gjennom hele timen. Er effektiv og på tannlegekontoret får du raskt time og de har studentrabatt. Svært hyggelige tannpleiere og resepsjonister. Anbefales.

Dyktig og pedagogisk tannlege

Klinikk: Tannlege Kjærstad Skrevet

Har gått til tannlege Kjærstad i mange år, og har alltid opplevd besøkene som så behagelige som det er mulig å få tannlegebesøkene til å være. Ved behandling er han lett på hånden, arbeider hurtig, er rolig og forklarer på en god og pedagogisk måte det han skal gjøre og sånn cirka hvor lang tid det vil ta. Dette er sikkert ikke nødvendig for alle, men for meg som kan være litt anspent i tannlegestolen er dette viktig og jeg setter stor pris på det.
Heldigvis har besøkene til Kjærstad vært ganske få, da det ikke har vært behov for så mye arbeid. Jeg har derimot sett tannpleieren, ulike over årene, som arbeider der årlig, og også her er det på plass med ros. Tannpleierene har hatt lik stil og tilnærming som tannlege Kjærstad, og jeg har følt meg godt ivaretatt. Også de andre ansatte der er hyggelige og imøtekommende, og samlet sett er inntrykket av klinikken og de som arbeider der godt.

Veldig fornøyd med tannpleier og tannlege

Klinikk: Tannlege Kjærstad Skrevet

Lite ventetid og skånsom behandling.
Skal tilbake ved neste tannlegebesøk også. .

Veldig god opplevelse

Klinikk: Tannlege Kjærstad Skrevet

Tannlege Kjærstad er utrolig flink. Hele besøket var veldig greit. Kjærstad var hyggelig, rolig og forståelsesfull, slik at jeg sluttet å være nervøs. Det at han forklarte alt han gjorde og hvor lang tid det skulle ta var også veldig bra. Også tannpleierne er svært hyggelige, og du føler deg godt ivaretatt.

Et stort pluss at det tilbys studentrabatt.

Vil absollutt anbefale alle å velge Kjærstad som tannlege!

Tannlege Kjærstad - En fantastisk god og g dyktig tannlege.

Klinikk: Tannlege Kjærstad Skrevet

Jeg har vært pasient hos tannlege Kjærstad i mange år nå, Kjærstad er en glimrende tannlege, ydmyk ovenfor sine pasienter, hyggelig, grei og ikke minst utrolig dyktig i sitt fag. Jeg var tidligere pasient i mangen år hos hans onkel Tannlege Jan Nordmo (også han var en meget dyktig tannlege forøvrig) inntil han pensjonerte seg, da fikk jeg spørsmål fra gamle Nordmo, om jeg ville forsette videre som pasient under tannlege Kjærstad, noe som i ettertid har vist seg å være et svært lykkelig valg for min del, jeg vil anbefale Kjærstad på det varmeste. Meget hyggelige, greie og flinke tannpleiere og tannlegesekretærer har han også med i sitt team og virksomhet.