Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen

Autorisasjon (2001)

Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen

Den beste tannlegen jeg har hatt gjennom et langt liv❣️

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Hun er faglig dyktig, informerer om hva som bør gjøres og gir alternativer om de finnes. Vennlig og humoristisk tannlege som jeg stoler hundre prosent på. Tannklinikken er ren, velholdt og moderne, og jeg er svært fornøyd med alle ansatte jeg har hatt kontakt med. Anbefales på det varmeste!

den beste tannlegen

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

hans petter hille og benedicte jørgensen er den beste tannlegen

uten disse to tannleene hadde ikke jeg vært i livet

tannleger er særdeles viktig det eneste stedet jeg slapper av og hos min fastlege på collessum

Dyktig tannlege

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Har gått hos Benedicte i mange år og min ektefelle går også der. Anbefales på det varmeste. Hun foreslår ikke unødvendige tiltak, er behagelig og dyktig. Jeg føler meg svært trygg i tannlegestolen.

Tannlegen min.

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært hos Benedicte siden 2006, og jeg er strålende fornøyd. Hun er god til å informere om hva hun gjør. Hele pasienten teller, ikke "bare" tennene. Det er i sakens natur, at med munnen full av ymse remedier, så er det vanskelig å føre en samtale der pasienten kan svare i hele setninger; men når det skjer, så bekrefter det mitt veldig gode inntrykk. Så jeg vil uten forbehold anbefale Benedicte. Førstelinjetjenesten er forbilledlig!

Meget fornøyd

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Flink til å fortelle hvilken behandling som vil gi det beste resultat.