Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen

Vækerøveien 205 A 0751 Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen

Tannlegen min.

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært hos Benedicte siden 2006, og jeg er strålende fornøyd. Hun er god til å informere om hva hun gjør. Hele pasienten teller, ikke "bare" tennene. Det er i sakens natur, at med munnen full av ymse remedier, så er det vanskelig å føre en samtale der pasienten kan svare i hele setninger; men når det skjer, så bekrefter det mitt veldig gode inntrykk. Så jeg vil uten forbehold anbefale Benedicte. Førstelinjetjenesten er forbilledlig!

Meget fornøyd

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Flink til å fortelle hvilken behandling som vil gi det beste resultat.

Fikk meg til å føle meg usikker.

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg fikk utført en rotfylling, borret noen hull, og fikk konsultasjon om en manglende tann. Jeg har ikke noe imot tannleger og har mange år med erfaring i tannlegestolen, men disse besøkene ga meg en veldig dårlig magefølelse.

Anbefales til alle

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått hos Benedicte i mange år og alltid følt meg godt ivaretatt. Hun kan mye mer enn bare tenner og tannkjøtt, og ser pasienten som et helt menneske og har kunnskaper som mange leger ser ut til å mangle. Som kroniker med komplekse helseutfordinger er det en lettelse å møte et menneske som henne, som går virkelig langt for å hjelpe.

Hyggelig, lite tannlegekontor i 2. etasje. Usikker på om det er heis, sjekk det hvis du ikke kan gå trapp.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Benedicte er en snill , varm og faglig dyktig tannlege.
Da jeg startet hos henne hadde jeg tannlegeskrekk, det har har ikke lenger, anbefales!