Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen

Vestre Aker Tannklinikk

2001

Vestre Aker Tannklinikk Prisliste

Vestre Aker Tannklinikk Telefonnummer23 25 15 6023 25 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vækerøveien 205 A 0751 Oslo
Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen

den beste tannlegen

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

hans petter hille og benedicte jørgensen er den beste tannlegen

uten disse to tannleene hadde ikke jeg vært i livet

tannleger er særdeles viktig det eneste stedet jeg slapper av og hos min fastlege på collessum

Dyktig tannlege

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Har gått hos Benedicte i mange år og min ektefelle går også der. Anbefales på det varmeste. Hun foreslår ikke unødvendige tiltak, er behagelig og dyktig. Jeg føler meg svært trygg i tannlegestolen.

Tannlegen min.

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært hos Benedicte siden 2006, og jeg er strålende fornøyd. Hun er god til å informere om hva hun gjør. Hele pasienten teller, ikke "bare" tennene. Det er i sakens natur, at med munnen full av ymse remedier, så er det vanskelig å føre en samtale der pasienten kan svare i hele setninger; men når det skjer, så bekrefter det mitt veldig gode inntrykk. Så jeg vil uten forbehold anbefale Benedicte. Førstelinjetjenesten er forbilledlig!

Meget fornøyd

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Flink til å fortelle hvilken behandling som vil gi det beste resultat.

Fikk meg til å føle meg usikker.

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg fikk utført en rotfylling, borret noen hull, og fikk konsultasjon om en manglende tann. Jeg har ikke noe imot tannleger og har mange år med erfaring i tannlegestolen, men disse besøkene ga meg en veldig dårlig magefølelse.