Vestre Aker Tannklinikk

Telefonnummer23 25 15 6023 25 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vækerøveien 205 A 0751 Oslo
Vestre Aker Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Vestre Aker Tannklinikk

den beste tannlegen

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

hans petter hille og benedicte jørgensen er den beste tannlegen

uten disse to tannleene hadde ikke jeg vært i livet

tannleger er særdeles viktig det eneste stedet jeg slapper av og hos min fastlege på collessum

Dyktig tannlege

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Har gått hos Benedicte i mange år og min ektefelle går også der. Anbefales på det varmeste. Hun foreslår ikke unødvendige tiltak, er behagelig og dyktig. Jeg føler meg svært trygg i tannlegestolen.

Empatisk og dyktig tannlege

Tannlege: Brita-Karin Lie Skrevet

Jeg har flyttet fra Røa til sentrum i Oslo og går dit fortsatt.

Hun bryr seg oppriktig om kundene, og sørger for at det er så lite ubehagelig som mulig. (Føles det som)

Det er alltid hyggelig å slå av en liten prat, og hele prosessen er bedre enn de jeg har gått til tidligere.

Tannlegen min.

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Jeg har vært hos Benedicte siden 2006, og jeg er strålende fornøyd. Hun er god til å informere om hva hun gjør. Hele pasienten teller, ikke "bare" tennene. Det er i sakens natur, at med munnen full av ymse remedier, så er det vanskelig å føre en samtale der pasienten kan svare i hele setninger; men når det skjer, så bekrefter det mitt veldig gode inntrykk. Så jeg vil uten forbehold anbefale Benedicte. Førstelinjetjenesten er forbilledlig!

Meget fornøyd

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Meget fornøyd med behandlingen. Flink til å fortelle hvilken behandling som vil gi det beste resultat.