Vestre Aker Tannklinikk

Telefonnummer23 25 15 6023 25 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vækerøveien 205 A 0751 Oslo
Vestre Aker Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vestre Aker Tannklinikk

Profesjonell, effektiv og behagelig tannlege

Tannlege: Brita-Karin Lie Skrevet

Kun positive erfaringer med Brita og hele tannklinikken. Profesjonell, effektiv med behandlingen, men tar seg tid til deg som pasient. Rene, stilige lokaler med moderne og nytt utstyr. Lett å få time raskt. Vennlige og hyggelige sekretærer.

den beste tannlegen

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

hans petter hille og benedicte jørgensen er den beste tannlegen

uten disse to tannleene hadde ikke jeg vært i livet

tannleger er særdeles viktig det eneste stedet jeg slapper av og hos min fastlege på collessum

Dyktig tannlege

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Har gått hos Benedicte i mange år og min ektefelle går også der. Anbefales på det varmeste. Hun foreslår ikke unødvendige tiltak, er behagelig og dyktig. Jeg føler meg svært trygg i tannlegestolen.

Empatisk og dyktig tannlege

Tannlege: Brita-Karin Lie Skrevet

Jeg har flyttet fra Røa til sentrum i Oslo og går dit fortsatt.

Hun bryr seg oppriktig om kundene, og sørger for at det er så lite ubehagelig som mulig. (Føles det som)

Det er alltid hyggelig å slå av en liten prat, og hele prosessen er bedre enn de jeg har gått til tidligere.

Tannlegen min.

Tannlege: Ingrid Benedicte Heireth Jørgensen Skrevet

Jeg har vært hos Benedicte siden 2006, og jeg er strålende fornøyd. Hun er god til å informere om hva hun gjør. Hele pasienten teller, ikke "bare" tennene. Det er i sakens natur, at med munnen full av ymse remedier, så er det vanskelig å føre en samtale der pasienten kan svare i hele setninger; men når det skjer, så bekrefter det mitt veldig gode inntrykk. Så jeg vil uten forbehold anbefale Benedicte. Førstelinjetjenesten er forbilledlig!