Vestre Aker Tannklinikk

Vækerøveien 205 A 0751 Oslo
Vestre Aker Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Vestre Aker Tannklinikk

Shilpi er den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk hele livet, den forsvant hos Shilpi. Hun er omtenksom og forklarer alltid hva hun skal gjøre

Den beste tannlegen jeg har hatt så langt

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Jeg har slitt med tannlegefobi pga sjipe tannlegebesøk i barndommen. Det er egentlig kurert med Shilpi. Hun er utrolig dyktig, gir gode råd og forteller hva hun gjør til enhver tid slik at jeg føler at jeg har litt kontroll fra tannlegestolen. Shilpi er bare skikkelig hyggelig, imøtekommende og smilende. Det er alltid en fryd å komme til henne.
Jeg syntes også at hun virkelig ser pasientene sine.
Hun pleier å avvente og se an tilstanden til tennene med råd om forebygging av tannproblemer istedenfor å bare sette i gang og borre.
Jeg kan virkelig anbefale Shilpi. Hos henne føler du deg ivaretatt, trygg og velkommen.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Hun er den mest behagelige og omtenksome tannlegen jeg vet om. Bare så synd at hun forlot tannklinikken jeg bruker. Har du tannlegeskrekk så er hun rette person for deg. Du glemmer skrekken din etterhvert, garantert.
En mer behagelig og om tenksom tannlege må du lete etter, anbefales.

Tipp topp service

Tannlege: Shilpi Midha Skrevet

Veldig godt mottatt og ivaretatt. Profesjonell og dyktig! Gode råd og god oppfølging. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik, effektiv og hyggelig tannlege

Tannlege: Brita-Karin Lie Skrevet

Brita er en sjeldent dyktig tannlege. Jeg har aldri før opplevd en så kunnskapsrik, pedagogisk og grundig tannlege som samtidig er særdeles varm og hyggelig. Hun oppleves som effektiv samtidig som hun tar seg tid til deg som pasient, forklarer hva hun gjør og gir gode råd. Hyggelige sekretærer og moderne lokaler og utstyr.