Stig Morten Nereng

Pumpevegen 3 2830 Raufoss

Siste vurderinger av Stig Morten Nereng

Jeg hadde tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Nereng og Reinsvollsveen Skrevet

Har alltid hatt meget stor tannlegeskrekk, kom nok av de skoletannlegene vi hadde på 70 og 80 tallet, der du fikk beskjed om å "holde kjeft og sitte rolig !!!" Det resulterte i mange år uten å gå til tannlege, tennene forfalt og tannverk ble helt vanlig, knasket smertestillende ofte for å klare hverdagen. Men til slutt så ble smertene så store at jeg hadde ikke noe valg, jeg måtte gå.. Satt stiv som en stokk i stolen de første timene, klemte armleneren og svettet som bare det. Men den smerten jeg var sikker på skulle komme, kom ikke.. Han jobbet så utrolig profesjonelt og rolig, forklarte meg underveis hva han gjorde og at jeg kanskje kom til å kjenne litt av og til. Etter noen timer så var skrekken borte og jeg nærmest gledet meg til neste time. Nå har jeg 0 hull, har et helt nytt liv der jeg kan spise den maten jeg vil og tygge den hvor jeg vil i munnen uten å bruke tungen for å dytte maten rundt til en tann som ikke gjør vondt når jeg tygger.. Så kan på det VARMESTE anbefale denne tannlegen. Min tannlegeskrekk er forsvunnet, gleder meg faktisk til neste sjekk.. Blitt meget flink med tannpirker og tanntråd får å forebygge.

Fantastisk tannlege og et medmenneske!!

Klinikk: Tannlegene Nereng og Reinsvollsveen Skrevet

dyktig i jobben, fleksibel og et varmt menneske. hele min familie er veldig fornøyd!!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Tannlegene Nereng og Reinsvollsveen Skrevet

Finnes ingen bedre tannlege enn han får å takle en med tannlegeskrekk