Bjørn Espen Opheim

Skøyen Tannlegekontor

1996

Skøyen Tannlegekontor Prisliste

Skøyen Tannlegekontor Telefonnummer22 55 41 7922 55 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 126 0277 Oslo
Bjørn Espen Opheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Espen Opheim

Visste inte att ett besök hos tandläkaren kunde vara en trevlig stund

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Så otroligt nöjd. Ringde på kvällen som ny patient, och fick tid morgonen efter. Espen var glad, trevlig, konkret och effektiv och min årliga undersökning, inklusive röntgen och rengöring, tog inte mer än 20 minuter. Five Stars!

10 år, fortsatt like fornøyd

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Jeg har gått til Espen i ca 10 år nå, og jeg er fortsatt like fornøyd. Han er hyggelig, hensynsfull og proff, og det er jo akkurat det en tannlege skal være.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Utrolig profesjonell, dyktig og hyggelig. Veldig effektiv, man kommer alltid inn til avtalt tid og du kan være sikker på at du får den behandlingen du trenger. Anbefales

Verden beste tannlege!!!

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Har du et snev av tannlegeskrekk eller lignende så Espen din tannlege. Han forteller deg hele tiden hva han gjør og alt gjøres på en hensynsfull måte. Jeg er oppvokst med tannlege "røskeland" som medførte tannlegeskrekk, nå er det en glede å gå til tannlegen.

Grundig, dyktig og hyggelig!

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Espen Opheim er en kjempeflink tannlege. Han er trygg i alt han gjør, og du føler deg veldig godt ivaretatt som pasient.