Bjørn Espen Opheim

Bjørn Espen Opheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Espen Opheim

Ikke komplett behandling

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Var på årlig besøk, røntgen blev ikke av alle mine tenner bare fram tenner, forebyggende behandling av noen tenner med ikke alle og fikk beskjed at mine tenner er ok men har allerede vond i 2 tenner.

Hei! Leit at du har hatt en så dårlig erfaring hos meg. Ta gjerne kontakt med meg på tlf. 22554179, så kan vi løse saken. Hilsen Espen

Besvart av Bjørn Espen Opheim

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Jeg har gått hos Espen i ca 12 år, og er storfornøyd! Det er alltid hyggelig å gå dit, og han er rask og dyktig! Dessuten har han moderne utstyr. Anbefales!

Visste inte att ett besök hos tandläkaren kunde vara en trevlig stund

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Så otroligt nöjd. Ringde på kvällen som ny patient, och fick tid morgonen efter. Espen var glad, trevlig, konkret och effektiv och min årliga undersökning, inklusive röntgen och rengöring, tog inte mer än 20 minuter. Five Stars!

10 år, fortsatt like fornøyd

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Jeg har gått til Espen i ca 10 år nå, og jeg er fortsatt like fornøyd. Han er hyggelig, hensynsfull og proff, og det er jo akkurat det en tannlege skal være.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Skøyen Tannlegekontor Skrevet

Utrolig profesjonell, dyktig og hyggelig. Veldig effektiv, man kommer alltid inn til avtalt tid og du kan være sikker på at du får den behandlingen du trenger. Anbefales