Ole Fredrik Sterner

Autorisasjon (1996)

Fredrik Sterner Telefonnummer22 44 34 6122 44 34 ...
Riddervolds Gate 8 0258 Oslo
Ole Fredrik Sterner er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ole Fredrik Sterner

Kjempeflink

Klinikk: Fredrik Sterner Skrevet

Vært kunde i snart 5 år og er veldig fornøyd. Fin klinikk sentralt i Oslo. Dette er en tannlege som tar godt vare på kundene sine. Anbefales

Varierende

Klinikk: Fredrik Sterner Skrevet

Jeg har vært pasient hos han over flere år. Han har økt prisene endel. Nokså slitt klinikk, men rent og ryddig.. Han er behagelig og gjør bra arbeid, men fremstår ofte som stresset.Er dog lite ventetid. Gjør også mye ombookinger. Bra beliggenhet. Flott med parkering i bakgården. Stort pluss med kontordame-samboer som er kjempehyggelig og blid.

Flink tannlege

Klinikk: Fredrik Sterner Skrevet

Jeg har gått til Sterner i mange år og er veldig fornøyd. Jeg får alltid svar på mine spørsmål og råd. Hyggelig å oppleve en selvstendig tannlege som tar seg av pasientene sine uten å være en del av et dyrt tannlegesenter.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Fredrik Sterner Skrevet

Etter flere år med tannlege-skrekk, har jeg funnet en trygghet i tannlege Fredrik Sterner. Nå går jeg til tannlegen uten å grue meg. Han gjør heller ikke unødvendig arbeid og gir gode forebyggende råd. Anbefaler han på sterkeste.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Fredrik Sterner Skrevet

Fikk time fort, ble møtt av en veldig hyggelig tannlege som fokuserte på det han så, og prøvde å gjøre så lite unødvendig behandling som mulig.
Veldig flink og bra å ha med å gjøre.