Eva Cathrine Wahlstrøm

Eva Cathrine Wahlstrøm er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Eva Cathrine Wahlstrøm

Nedlatende og uempatisk

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Har gått til henne i ca 5 år. Aldri vært spesielt fornøyd, men hun har gjort jobben. I fjor fjernet jeg meg fra pasientlisten etter timen som foregår slik:

Hun spør hvorfor jeg har borra i en jeksel, at det ser ut som skoletannlegen har gjort det unødvendig. Når jeg sier at jeg aldri har borra før hun borra der året før, nekter hun for at det er hun som har borra der. Tar røntgen av tennene uten å spørre (vanlig, årlig konroll), noe jeg trodde var vanlig å spørre om eller i det minste forklare, siden man betaler mye for det. Hun sier at jeg har masse, masse tannstein, sukker og offer seg og fremstår oppgitt og nesten sur mens hun pusser og holder på.

Jeg har ytret flere ganger at jeg er redd for tennene mine (skalfasetter på fortennene), og det er naturlig for meg å stivne til når hun kræsjer instrumenter i dem. Får da beskjed om at jeg «tydeligvis har alt for vondt» (får ikke svart at det ikke er derfor, fordi munnen er full av fingre og pussemaskin), pluss at jeg blør såå mye, at vi rett og slett må fortsette «neste gang». Jeg ender med å betale 1000 kroner for ingenting. Jo, for noen bilder jeg ikke ville/trengte ta.

Veldig flink tannlege

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Eva er dyktig og hyggelig. Hun svarer på alle spørsmål man måtte ha hva gjelder behandlingen. Under behandlingen går hun skånsomt frem, ingenting skal være vondt. Kan anbefale henne og Tveita tannhelseklinikk generelt - det er null problem å få time.

Flink

Klinikk: Tannestetisk Senter AS Skrevet

Eva et en hyggelig og dyktig tannlege både for meg selv og min datter.
Jeg med tannlegeskrekk får den hjelpen jeg behøver for å komme meg til og igjennom tannbehandlingen.

Effektiv og hyggelig!

Klinikk: Tannestetisk Senter AS Skrevet

Jeg har vært kunde hos Eva i snart 15 år. Eva er ryddig og effektiv. Timene start på tid. Følger opp meg som kunde. Alltid en kort hyggelig samtale før behandlingen starter (man får jo ikke sagt stort mens den pågår). Klinikken i Bygdøy Allé er godt organisert og følger opp kundene på god måte i forhold til innkallelser, endringer av timer osv. De gangene jeg har hatt behov for time på kort varsel har det aldri vært noe tema.

Flink, men svindyr.

Klinikk: Tannestetisk Senter AS Skrevet

Jeg har gått til henne i to runder nå, og synes hun virker veldig flink og hun har god kunnskap om tenner og tannhelse, har alltid gode svar når jeg spør.

Det store minuset med dette senteret er at det er kjempedyrt og at jeg derfor kommer til å velge en rimeligere tannlege fremover. Det koster 1300 kun for kontroll/sjekk og røntgenbilder, og det er ikke noe jeg er villig til å ta meg råd til lenger dessverre.

Et annet minus er at hun har ganske lang ventetid, ofte opp til fire uker.