Endodonti

Homan Zandi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Homan Zandi

Bra

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Har gått over 2 ganger til Zandi ifb med en vanskelig rotfylling. Ikke den billigste men han er spesialist og vil definetivt si jeg fikk valuta for pengene.

Du merker han er spesialist iforhold til og gå til vanlig tannlege.
Rask; presis og en behagelig fyr!Kan anbefale han på det sterkeste og jeg kommer til og bruke Homan igjen.

Særdeles profesjonell

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Har vært hos Homan flere ganger og gjort vanskelige inngrep. Alltid opplevd ekstremt god service, utsøkt arbeid til gunstige priser målt mot kvalitet i arbeidet.

Anbefaler Homan og hans team på det varmeste, å gå til tannlegen er ikke det morsomste man gjør, men servicen hos Homan gjør det veldig mye hyggeligere.

Styr unna denne tannlegen

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Jeg har vært hos Homan en gang. Dårlig service rett og slett og drøye priser. time var forsinket 30 min og han var stresset. Lytter ikke til pasientens behov og opptrer uforsiktig. ALDRI mer!

Suverent dyktig tannlege/spesialist

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Profesjonell, meget nøyaktig, tenker over pasientens beste, rotfyllinger og kroner perfekte - ligger flere divisjoner over tigligere tannleger i kyndighet og nøyaktighet. Holder tider og avtaler. Kan konvererser om livets realiteter og ikke realiteter. Min sønn er også meget fonøyd.

Meget grundig og dyktig

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Sannsynligvis norges beste tannlege. Har hatt flere kompliserte inngrep hvor Homan har ryddet opp etter et par middelmådige tannleger. Presis, tydelig og veldig hyggelig. Ikke billig, men heller ikke rådyrt. Anbefales sterkt.

Proff og hyggelig

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Går fast til Homan Zandi. Alltid hyggelig og han sjekker ting nøye. Han er spesialist og har gjort flere kjipe inngrep på meg, men det har gått veldig bra! Anbefales.