Homan Zandi

Homan Zandi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Homan Zandi

Fantastisk dyktig!

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Var hos Homan for første gang idag. Mektig imponert. Høflig og vennlig, holdt meg orientert underveis i prosedyren, rolig og proff. Følte meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale han på det varmeste.

Lokalene var også flotte og innbydende.

Anbefales! Ekstremt profesjonell

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Tjenestene jeg mottok fra Dr. Homan Zandi var utmerket. Jeg følte meg umiddelbart rolig og trygg på at jeg fikk ekspertmedisinsk behandling.
Jeg elsket spesielt hvordan han virkelig tok seg tid til å forklare forholdene mine med meg så vel som behandlingsalternativene mine på en veldig tydelig måte. Han var også snill, vennlig og ekstremt profesjonell.

Jeg er så glad for at jeg valgte Dr. Homan og vil anbefale det til alle som leter etter en spesialist.

Meget dyktig

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Opplever Homan som den beste tannlegen jeg har vært borti, og det er en del. Ble henvist til ham for en rotfylling som min vanlige tannlege ikke klarte pga stengt kanal. Var litt bekymret for om det ville gå uten å trekke tannen før jeg kom til han, men ble trygg etter 1 minutts prat. Han er meget forsiktig og samtidig effektiv. Er normalt ganske anspent hos tannlege men her holdt jeg på å sovne i stolen. Koster noe mer enn hos min vanlige tannlege, men hadde gått her igjen om jeg hadde mer som skulle gjøres. Anbefales på det sterkeste.

Veldig bra!

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Bytta til Homan for mange år siden, etter anbefaling fra bekjent. Har gjort flere tøffe inngrep som har blitt utført proft og uten smerter! Anbefales på det sterkeste.

Meget dårlig opplevelse hos tannlegen

Klinikk: Homan Zandi Skrevet

Veldig dyr affære (ser i ettertid at jeg kunne fått utført arbeidet for flerfoldige tusen kroner mindre). Veldig dårlig informasjon i etterkant av behandlingen, selv når den ble etterspurt.