Roy Stefan Samuelsson

Roy Stefan Samuelsson er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Roy Stefan Samuelsson

Veldig fornøyd😀

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg er selv tannlege og har vært på kurs hos Roy Sameulsson. Derfor gikk jeg til han da jeg trengte to kroner og ble ikke skuffet. Han er veldig nøyaktig, veldig god med estetikk og veldig nøye med å ivareta mest mulig tannsubstans. Derfor har jeg heller ingen ettersmerter og er svært fornøyd med resultatet😀

Superflink tannlege!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Meg behagelig, grundig og dyktig tannlege.
Etter å ha laget en meget velfung. "antisnorke-skinne" for 5 år siden, har nattesøvnen blitt en fryd for meg, og - ikke minst - alle andre i hørbar nærhet. Takk!!

FANTASTISK

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg har vært hos mange flinke tannleger oppigjennom årene men Roy overgår dem alle. -----
100% profesjonell, veldig forsiktig og meget nøye. Han tar seg god tid samtidig som han er effektiv og han er like opptatt av det estetiske som at det skal være helt smertefritt. ----- I tillegg har han et behagelig vesen og virker snill og empatisk med glimt i øyet. ----- Jeg har vært pasient hos ham i mange år og føler meg svært heldig. Assistentene hans er også veldig flinke og behagelige og de i resepsjonen er hyggelige. ----- Jeg har anbefalt Bjerke Tannmedisin til mange venner og bekjente og alle har til nå vært like begeistret som meg selv :)

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Hyggelig tannlege som er kjempe dyktig i sitt arbeid. Tannpleieren er også utrolig hyggelig.
Har ingenting å utsette over hodet.
Rask betjening og fått raske timer.
Jobber like i nærheten, så jeg blir oppringt ved avbestillinger 😀

Min beste tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Gir forslag til løsninger, dyktig og flink, høy kompetanse, erfarings basert kunnskap, dyktig teknisk utførelse.