Bjerke Tannmedisin

Refstadveien 64 0589 Oslo
Bjerke Tannmedisin holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bjerke Tannmedisin

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Hans Jacob Rønold Skrevet

Dette tannlegebesøket er noe jeg vil huske. Han gir en fantastisk kundeservice og du føler deg virkelig godt tatt vare på. Han er en kjempe god lytter samt gir deg gode og klare svar på det du måtte lure på. Han er virkelig dyktig på sitt fagfelt. Tannhelsesekretæren var også kjempe hyggelig og hjelpsom. Hvis du ønsker et et smil om munnen når du forlater tannlegekontoret, anbefaler jeg Hans Jacob Rønold hos Bjerke Tannmedesin på det varmeste.

Veldig fornøyd😀

Tannlege: Roy Stefan Samuelsson Skrevet

Jeg er selv tannlege og har vært på kurs hos Roy Sameulsson. Derfor gikk jeg til han da jeg trengte to kroner og ble ikke skuffet. Han er veldig nøyaktig, veldig god med estetikk og veldig nøye med å ivareta mest mulig tannsubstans. Derfor har jeg heller ingen ettersmerter og er svært fornøyd med resultatet😀

Superflink tannlege!

Tannlege: Roy Stefan Samuelsson Skrevet

Meg behagelig, grundig og dyktig tannlege.
Etter å ha laget en meget velfung. "antisnorke-skinne" for 5 år siden, har nattesøvnen blitt en fryd for meg, og - ikke minst - alle andre i hørbar nærhet. Takk!!

Trygg og profesjonell

Tannlege: Stig Heistein Skrevet

Mitt beste møte med en tannlege noen gang. Alltid hatt et anstrengt forhold til tannbehandling og syntes det er veldig ubehagelig men her ble det utført rotfylling og infeksjonsbeandling så og si uten ubehag, følte meg trygg hele veien, og møtt med full forståelse for at man ikke liker det. Han lot seg ikke affisere av at jeg neppe var en «enkel» pasient, utstråler trygghet og er virkelig dreven og god og sikker på det han gjør.

FANTASTISK

Tannlege: Roy Stefan Samuelsson Skrevet

Jeg har vært hos mange flinke tannleger oppigjennom årene men Roy overgår dem alle. -----
100% profesjonell, veldig forsiktig og meget nøye. Han tar seg god tid samtidig som han er effektiv og han er like opptatt av det estetiske som at det skal være helt smertefritt. ----- I tillegg har han et behagelig vesen og virker snill og empatisk med glimt i øyet. ----- Jeg har vært pasient hos ham i mange år og føler meg svært heldig. Assistentene hans er også veldig flinke og behagelige og de i resepsjonen er hyggelige. ----- Jeg har anbefalt Bjerke Tannmedisin til mange venner og bekjente og alle har til nå vært like begeistret som meg selv :)