Bjerke Tannmedisin

Telefonnummer22 93 93 4022 93 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 275 0589 Oslo
Bjerke Tannmedisin holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Bjerke Tannmedisin

Brysk og lite tilpasningsdyktig

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Han er sikkert grei om du ikke har tannlegeskrekk eller krever noe som helst spesialtilpasning.
Jobben han utfører er grei, men han ønsker ikke å ta seg tid til deg som pasient

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Stig Heistein Skrevet

Seriøs og Dyktig i faget, rolig og vennlig og tar seg god tid. Her er du i trygge hender og stort mer behagelig kan vel ikke et tannlegebesøk bli. Anbefales!

Den beste og snilleste tannlegen!

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

På dette tannlegekontoret er alle hyggelige og imøtekommende! Ikke lenger skummelt å gå til tannlegen og man føler de tar vare på både deg og tennene dine :)))) Tar også alle "bekymringer" på alvor og gir svar på alt man lurer på. Tommel opp!

Sympatisk, rolig og netthendt

Tannlege: Andreas Aspenes Janson Skrevet

Jeg slutter meg gjerne til alle rosende innlegg om Andreas Janson.
Han er en veldig behagelig og flink tannlege. Jeg er superfornøyd med å være pasient hos han. Anbefales.

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Christian Nyhus Skrevet

Som liten gikk jeg til skole-tannlege, og har siden hatt tannlege-skrekk. Men etter første time hos Christian og Ine fikk jeg et helt annet syn på å dra til tannlegen. Dette radarparet er svært dyktige i jobben sin, og er både positive, blide og imøtekommende.
Jeg har ingenting å utsette på. Om du har tannlege-skrekk, eller bare ønsker at tannlegen din er en kul fyr som tar godt vare på tennene dine, er det bare å booke time hos Christian og Ine!