Profilbilde av maxillofacial kirurg og tannlege Karl Iver Hanvold

Karl Iver Hanvold

Profilbilde av maxillofacial kirurg og tannlege Karl Iver Hanvold
Maxillofacial kirurg og tannlege

Om

Karl-Iver Hanvold er en erfaren tannlege og lege med spesialisering innenfor oral kirurgi og oral medisin. Han har spesialkompetanse innen implantatprotetikk og lystgassedasjon, og er medlem av både Den norske tannlegeforening og Den norske legeforening. Han ble utdannet ved Universitetet i Oslo.

Karl-Iver har siden år 2000 jobbet i Dentalia. Han har også en stilling som lege/oralkirurg ved Oslo universitetssykehus Rikshospitalet. Han har en særinteresse for tannimplantater og har mer enn 10 års erfaring med implantatbehandling. Med sin omfattende kompetanse og erfaring er Karl-Iver en respektert fagperson innenfor oral kirurgi og oral medisin, og han arbeider for å gi pasientene best mulig behandling og omsorg.

• Kjevekirurgi og munnhulesykd.
  • Maxillofacial kirurgi
  • Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2001)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Karl Iver Hanvold

Dyktig tannlege!

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Jeg fikk hastetime hos Karl-Iver for å trekke en visdomstann. Etter flere utsettelser og tannlegeskrekk, bestemte jeg meg for å møte opp hos Karl-Iver etter en anbefaling av en annen tannlege. Det viste seg at det ikke var et feil valg! Han forklarte meg underveis og var i tillegg veldig effektiv. Anbefaler alle, spesielt de med tannlegeskrekk, å bestille time hos Karl-Iver.

Meget dyktig og effektiv.

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Forklarte greit hva som ville skje under behandlingen.