Logo for Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Logo for Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Om klinikken

Dentalia er en moderne klinikk som har som motto "ditt smil - vårt ansvar". Vi er dedikert til å ta vare på deg og dine behov. Vi streber etter å gi deg et sunt, naturlig og vakkert smil med moderne og skånsomme behandlingsmetoder. Vi legger også stor vekt på at behandlingen skal være smertefri og komfortabel.

Alle våre ansatte har som mål at våre pasienter skal beholde sunne og sterke tenner gjennom hele livet. Vi fokuserer på videreutdanning og kunnskap og søker å være innovative. Vi tilbyr de mest avanserte og moderne teknologiene som laserbehandlinger og tannbehandling i narkose. I Dentalia samarbeider våre spesialister og allmennpraktiserende tannleger med tannpleiere, leger og kiropraktorer for å sikre at hver enkelt pasient får den best mulige behandlingen som passer deres behov. Klinikken deler lokale med vår søster-klinikk Nydalen Medisinske Senter.

Vi vil sørge for at du føler deg komfortabel og trygg og ønsker deg velkommen til oss.

Dentalia Nydalen Tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Dentalia Nydalen Tannlegesenter

Dyktig og pedagogisk

Tannlege: Maria Engelsen Skrevet

Maria er en veldig dyktig og pedagogisk tannlege. Hun tar seg tid til å vise i speilet, forklarer hva hun skal gjøre.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Karl Iver Hanvold Skrevet

Dyktig kirurg som var informerende, beroligende og fremstår svært trygg. For meg som var redd for å fjerne visdomstann kunne jeg virkelig ikke kommet til en bedre kirurg enn Karl Iver. Visdomstannen skulle egentlig fjernes rett før jul, men hos Dentalia fikk jeg raskt time så jeg rakk å bli helt fin igjen før jula.

Alt i alt en god opplevelse, noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle si etter et tannlegebesøk 😊

Suveren tannlege!

Tannlege: Sisko Petra Brochs Skrevet

Har brukt Sisko i to år, og er fantastisk fornøyd! Hyggelig, profesjonell, og vanvittig flink og empatisk!

En tannlege som har øye for detaljer og tannens anatomi.

Tannlege: Sisko Petra Brochs Skrevet

Et tannlegesenter som ivaretar hele kundereisen på en svært profesjonell møte, fra første telefonbestilling til utført behandling.
Godt samarbeidsklima mellom tannlege og tannpleier.
Freshe og rene lokaler.

Penger er viktigere enn kundeforhold

Tannlege: Sisko Petra Brochs Skrevet

Har gått hos Dentalia Nydalen i 10 år, og lagt igjen mine titusener av kroner.
Jeg var forhindret fra å komme til oppsatt time nå i april, og varslet om dette samme morgen, og fikk ny tid.
Riktignok står det i betingelsene til Dentalia at man må varsle 24 timer før, men ting kan jo skje for alle etter den tid.
Et par dager det en faktura på kr 690 ned i postkassen for manglende oppmøte. Å vise forståelse for en med et årelangt kundeforhold var uaktuelt for dem.
Så jeg har avsluttet mitt kundeforhold i sin helhet. Men det har de sikkert marginer til å tåle.