Brita-Karin Lie

Autorisasjon (2001)

Brita-Karin Lie er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Brita-Karin Lie

Kunnskapsrik, effektiv og hyggelig tannlege

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Brita er en sjeldent dyktig tannlege. Jeg har aldri før opplevd en så kunnskapsrik, pedagogisk og grundig tannlege som samtidig er særdeles varm og hyggelig. Hun oppleves som effektiv samtidig som hun tar seg tid til deg som pasient, forklarer hva hun gjør og gir gode råd. Hyggelige sekretærer og moderne lokaler og utstyr.

Profesjonell, effektiv og behagelig tannlege

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Kun positive erfaringer med Brita og hele tannklinikken. Profesjonell, effektiv med behandlingen, men tar seg tid til deg som pasient. Rene, stilige lokaler med moderne og nytt utstyr. Lett å få time raskt. Vennlige og hyggelige sekretærer.

Empatisk og dyktig tannlege

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Jeg har flyttet fra Røa til sentrum i Oslo og går dit fortsatt.

Hun bryr seg oppriktig om kundene, og sørger for at det er så lite ubehagelig som mulig. (Føles det som)

Det er alltid hyggelig å slå av en liten prat, og hele prosessen er bedre enn de jeg har gått til tidligere.

Rolig, behagelig og meget dyktig. Inngir trygghet og vil fortsette hos henne. Alltid punktlig og flink til å fortelle hv

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

veldig bra inntrykk av tannlegen, rolig og behagelig. Inngir trygghet og jeg vil fortsette hos henne. Alltid punktlig

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Vestre Aker Tannklinikk Skrevet

Veldig hyggelig, dyktig og effektiv. Ikke belærende som jeg har opplevd mange andre tannleger. Moderne utstyr.
Årlig kontroll er en fryd i forhold til de fleste andre jeg har gått til!