Anita Berntzen

Autorisasjon (1997)

Anita Berntzen er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Anita Berntzen

Veldig flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Jeg har vært pasient hos henne i noen år og har bare positivt å si. Hun forklarer på en god måte hva som må gjøres og også opptatt av prisen for oss som er pasienter. Jeg vil absolutt anbefale henne.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Jeg gikk til Anita etter å ha latt være å gå til tannlege i flere år. Hun er
alltid smilende og blid, og hun gjør sitt ytterste for at jeg skal føle meg komfortabel. Hun forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Jeg har tatt en relativt omfattende tannbehandling, og er superfornøyd med både prosessen underveis og resultatet. Anbefaler Anita på det sterkeste

Fantastisk tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Alltid vennlig, smilende, morsom. Føler meg trygg og ivaretatt :)

Den beste...

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Hun må være den beste tannlegen i byen. Jeg har alltid vært litt redd for å gå til tannleger, men nå er det like før jeg gleder meg. Hun har alltid god tid, er vennlig og smilende, og gir deg som pasient en god trygghetsfølelse.

Varm og meget profesjonell!

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Anita Berntzen er en utrolig god tannlege. Hun er alltid blid, setter av mer tid en andre til sine pasienter (har færre pasienter fordi hun rett og slett ønsker mer tid med dem!), er utrolig letthendt og fingernem, kvalitetsbevist og nøye. Hun er varm og fleiper og deler gjerne historier om sin familie og er interssert i paasientene. Hun er utrolig pedagogisk, og forklarerer alt hun gjør. Hun tar deg med på råd og drøfter ulike løsninger. Jeg har aldri opplevd at hun har valgt en dyr løsning bare for prisens skyld. Hun gir deg alternativene og du velger. Du er trygg hos henne, og du blir pen! Hun er bare verdens beste!