Anita Berntzen

Anita Berntzen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anita Berntzen

Helt fantstisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Anita er en meget pedagogisk, profesjonell og ikke minst varm tannlege, som er faglig dyktig og alltid tenker på det beste for pasienten og at det samtidig ikke skal bli unødvendig dyrt for deg. Hun forklarer nøye hva hun gjør og hvorfor.
Når det har vært behov for det har hun også henvist videre til spesialister, feks på kompliserte rotfyllinger eller til kirurg uten noe særlig ventetid. Det er en styrke og ikke en svakhet - det finnes mange tannleger som sier de kan alt uten at resultatet nødvendigvis blir så veldig bra. Har du behov for akutt hjelp så finner Anita tid til deg på dagen og hun gjør det lille ekstra for at man skal føle seg ivaretatt. Jeg tror ikke du finner en bedre tannlege i Oslo! Jeg er veldig takknemlig for den hjelpen jeg har fått. Jeg ville aldri ens tenkt tanken på å gå til en annen tannlege!

Ingen over - ingen ved siden av, men sikkert mange under!

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Anita er den beste tannlegen som finnes. Jeg har vært pasient hos henne siden 1997 om ikke jeg husker helt feil, og har fulgt henne fra Grønnegaten, Jacob Aalsgate, Sinsen, Bjerke og tilbake til Majorstuen.
Hun smiler bestandig, har alltid gode ord og forklarer nøye hva hun gjør.

Veldig flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Jeg har vært pasient hos henne i noen år og har bare positivt å si. Hun forklarer på en god måte hva som må gjøres og også opptatt av prisen for oss som er pasienter. Jeg vil absolutt anbefale henne.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Jeg gikk til Anita etter å ha latt være å gå til tannlege i flere år. Hun er
alltid smilende og blid, og hun gjør sitt ytterste for at jeg skal føle meg komfortabel. Hun forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Jeg har tatt en relativt omfattende tannbehandling, og er superfornøyd med både prosessen underveis og resultatet. Anbefaler Anita på det sterkeste

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Alltid vennlig, smilende, morsom. Føler meg trygg og ivaretatt :)

Den beste...

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Hun må være den beste tannlegen i byen. Jeg har alltid vært litt redd for å gå til tannleger, men nå er det like før jeg gleder meg. Hun har alltid god tid, er vennlig og smilende, og gir deg som pasient en god trygghetsfølelse.

Varm og meget profesjonell!

Klinikk: Oslo Tannlegevakt AS, avd. Frogner Skrevet

Anita Berntzen er en utrolig god tannlege. Hun er alltid blid, setter av mer tid en andre til sine pasienter (har færre pasienter fordi hun rett og slett ønsker mer tid med dem!), er utrolig letthendt og fingernem, kvalitetsbevist og nøye. Hun er varm og fleiper og deler gjerne historier om sin familie og er interssert i paasientene. Hun er utrolig pedagogisk, og forklarerer alt hun gjør. Hun tar deg med på råd og drøfter ulike løsninger. Jeg har aldri opplevd at hun har valgt en dyr løsning bare for prisens skyld. Hun gir deg alternativene og du velger. Du er trygg hos henne, og du blir pen! Hun er bare verdens beste!