Anita Berntzen

Anita Berntzen er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Anita Berntzen

Beste tannlegen!

Klinikk: Tannlegeverket Fornebu Skrevet

Anita er en fantastisk tannlege! Tar seg tid, forklarer, diskuterer og roer ned. Hun skaper så god stemning selv om det jo ikke er særlig artig å gå til tannlegen. Beste tannlegen sør for Dovre!

Dyktig tannlege, bra menneske!

Klinikk: Årvoll Tannhelse Skrevet

Positiv, blid og resultatatorientert. Et menneske av hel ved / solid personlig integritet. Finner alltid gode faglige og praktiske loesninger.

Trivelig, varm og dyktig tannlege

Klinikk: Årvoll Tannhelse Skrevet

Har brukt Anita i mange år og er veldig fornøyd. Hadde tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne, den er nå borte. Hun er så rolig, forsiktig og hensynsfull om du sier at du har tannleggeskrekk. Kommer til å fortsette hos henne.

Helt fantstisk tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Anita er en meget pedagogisk, profesjonell og ikke minst varm tannlege, som er faglig dyktig og alltid tenker på det beste for pasienten og at det samtidig ikke skal bli unødvendig dyrt for deg. Hun forklarer nøye hva hun gjør og hvorfor.
Når det har vært behov for det har hun også henvist videre til spesialister, feks på kompliserte rotfyllinger eller til kirurg uten noe særlig ventetid. Det er en styrke og ikke en svakhet - det finnes mange tannleger som sier de kan alt uten at resultatet nødvendigvis blir så veldig bra. Har du behov for akutt hjelp så finner Anita tid til deg på dagen og hun gjør det lille ekstra for at man skal føle seg ivaretatt. Jeg tror ikke du finner en bedre tannlege i Oslo! Jeg er veldig takknemlig for den hjelpen jeg har fått. Jeg ville aldri ens tenkt tanken på å gå til en annen tannlege!

Ingen over - ingen ved siden av, men sikkert mange under!

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Anita er den beste tannlegen som finnes. Jeg har vært pasient hos henne siden 1997 om ikke jeg husker helt feil, og har fulgt henne fra Grønnegaten, Jacob Aalsgate, Sinsen, Bjerke og tilbake til Majorstuen.
Hun smiler bestandig, har alltid gode ord og forklarer nøye hva hun gjør.