Profilbilde

Anita Berntzen

Vital Tannhelse - Majorstuen

Jeg ble ferdig utdannet i 1997 fra Universitetet i Oslo og har jobbet som privat tannlege i 20 år. Jeg startet praksisen i 2007 og er daglig leder og medeier i klinikken.

1997

Vital Tannhelse - Majorstuen Priser mangler

Vital Tannhelse - Majorstuen Telefonnummer22 56 40 0022 56 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Bogstadveien 15 B 0355 Oslo
Anita Berntzen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anita Berntzen

Helt fantstisk tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Anita er en meget pedagogisk, profesjonell og ikke minst varm tannlege, som er faglig dyktig og alltid tenker på det beste for pasienten og at det samtidig ikke skal bli unødvendig dyrt for deg. Hun forklarer nøye hva hun gjør og hvorfor.
Når det har vært behov for det har hun også henvist videre til spesialister, feks på kompliserte rotfyllinger eller til kirurg uten noe særlig ventetid. Det er en styrke og ikke en svakhet - det finnes mange tannleger som sier de kan alt uten at resultatet nødvendigvis blir så veldig bra. Har du behov for akutt hjelp så finner Anita tid til deg på dagen og hun gjør det lille ekstra for at man skal føle seg ivaretatt. Jeg tror ikke du finner en bedre tannlege i Oslo! Jeg er veldig takknemlig for den hjelpen jeg har fått. Jeg ville aldri ens tenkt tanken på å gå til en annen tannlege!

Ingen over - ingen ved siden av, men sikkert mange under!

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Anita er den beste tannlegen som finnes. Jeg har vært pasient hos henne siden 1997 om ikke jeg husker helt feil, og har fulgt henne fra Grønnegaten, Jacob Aalsgate, Sinsen, Bjerke og tilbake til Majorstuen.
Hun smiler bestandig, har alltid gode ord og forklarer nøye hva hun gjør.

Veldig flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Jeg har vært pasient hos henne i noen år og har bare positivt å si. Hun forklarer på en god måte hva som må gjøres og også opptatt av prisen for oss som er pasienter. Jeg vil absolutt anbefale henne.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Jeg gikk til Anita etter å ha latt være å gå til tannlege i flere år. Hun er
alltid smilende og blid, og hun gjør sitt ytterste for at jeg skal føle meg komfortabel. Hun forklarer hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Jeg har tatt en relativt omfattende tannbehandling, og er superfornøyd med både prosessen underveis og resultatet. Anbefaler Anita på det sterkeste

Fantastisk tannlege

Klinikk: Vital Tannhelse - Majorstuen Skrevet

Alltid vennlig, smilende, morsom. Føler meg trygg og ivaretatt :)