Morten Knut Endreson

Klinikk

Hagantannlegene

Hagansenteret, Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av Morten Knut Endreson

Han fremstår som meget profesjonell, inkluderende og dyktig.

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Når man først må oppsøke denne yrkesgruppen, er Morten den desidert mest komplette utøver jeg er blitt behandlet av.
Hans vesen gjør at behandlingen alltid blir behagelig og oppdraget får alltid et, totalt sett, positiv resultat.

God tannlege

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Faglig veldig dyktig, men kan være litt fullt til tider. veldig hyggelig miljø og ansatte. Prioritert om du har smerter.

effektiv og svært dyktig

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Morten må være den beste tannlegen jeg har vært hos. Jeg skulle ha fasetter, samt trekke tre tenner. Dette er noe som skulle ha blitt gjort for lenge siden av andre tannleger, men aldri blitt gjort.. Da jeg kom til han ble prosessen satt igsng med en gang, og det gikk ikke lange tiden før tennene var trukket og fasetter satt på!
Vil også nevne hvor flink han har vært i forhold til min spøyteskrekk,han både beroliget og hjalp meg når jeg trengte bedøvelse (sprøyte), og jeg følte jeg var i veldig trygge hender!

Absolutt en tannlege å anbefale!!:)

Utmerket resultat

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Morten har hjulpet meg etter at jeg knakk totalt 15 tenner etter en ulykke.
Det har tatt lang tid for hele jobben og mange besøk, men etter dette har resultatet blidt meget bra. Han har reddet de tennene det var mulig og redde og implantat er nå på plass for de tennene jeg måtte trekke. Han har vært meget proff i denne jobben og referert meg til spesialist når det var det beste selv om han kunne klare jobben selv slik at jeg fikk dekket det som var mulig av HELFO.
Meget fornøyd.

Svært fornøy!

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Bortsett fra høyt nivå på vanlige tannlege oppgaver, reddet han implantatene mine som var dårlig fulgt opp av tidligere tannlege... Han oppdaget fort at ikke alt var som det skulle da jeg kom til han første gangen. Etter en behandling har alt blitt bra!
Han er snill og hyggelig i tillegg, anbefales på det varmeste!