Morten Knut Endreson

Autorisasjon (1997)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hagantannlegene Telefonnummer67 06 97 7067 06 97 ...
Hagansenteret, Hellinga 8 1481 Hagan
Morten Knut Endreson er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Morten Knut Endreson

Aldri vært borti bedre tannlege.

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Jeg har innmari tannlegeskrekk og går sjelden til tannlegen før det er krise.
Har nå dog bestemt meg for å gjøre et ærlig forsøk på å få ordet opp det som trengs og starte med «blanke ark». Var livredd før første time, men Morten er en ekstremt rolig, hyggelig og morsom person, som gjorde at dette gikk veldig bra!
Han er nøye, rask og veldig god på å beskrive akkurat hva han gjør og hva man kan forvente hele veien, slik at man føler seg trygg. Ganske sikker på at Morten kommer til å være min tannlege i mange år - uansett om jeg bor i Nittedal eller ei.
Anbefaler Morten til absolutt alle! Fantastisk flink tannlege.

Han fremstår som meget profesjonell, inkluderende og dyktig.

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Når man først må oppsøke denne yrkesgruppen, er Morten den desidert mest komplette utøver jeg er blitt behandlet av.
Hans vesen gjør at behandlingen alltid blir behagelig og oppdraget får alltid et, totalt sett, positiv resultat.

God tannlege

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Faglig veldig dyktig, men kan være litt fullt til tider. veldig hyggelig miljø og ansatte. Prioritert om du har smerter.

effektiv og svært dyktig

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Morten må være den beste tannlegen jeg har vært hos. Jeg skulle ha fasetter, samt trekke tre tenner. Dette er noe som skulle ha blitt gjort for lenge siden av andre tannleger, men aldri blitt gjort.. Da jeg kom til han ble prosessen satt igsng med en gang, og det gikk ikke lange tiden før tennene var trukket og fasetter satt på!
Vil også nevne hvor flink han har vært i forhold til min spøyteskrekk,han både beroliget og hjalp meg når jeg trengte bedøvelse (sprøyte), og jeg følte jeg var i veldig trygge hender!

Absolutt en tannlege å anbefale!!:)

Utmerket resultat

Klinikk: Hagantannlegene Skrevet

Morten har hjulpet meg etter at jeg knakk totalt 15 tenner etter en ulykke.
Det har tatt lang tid for hele jobben og mange besøk, men etter dette har resultatet blidt meget bra. Han har reddet de tennene det var mulig og redde og implantat er nå på plass for de tennene jeg måtte trekke. Han har vært meget proff i denne jobben og referert meg til spesialist når det var det beste selv om han kunne klare jobben selv slik at jeg fikk dekket det som var mulig av HELFO.
Meget fornøyd.