Hagantannlegene

Hagansenteret, Hellinga 8 1481 Hagan
Hagantannlegene holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Hagantannlegene

Aldri vært borti bedre tannlege.

Tannlege: Morten Knut Endreson Skrevet

Jeg har innmari tannlegeskrekk og går sjelden til tannlegen før det er krise.
Har nå dog bestemt meg for å gjøre et ærlig forsøk på å få ordet opp det som trengs og starte med «blanke ark». Var livredd før første time, men Morten er en ekstremt rolig, hyggelig og morsom person, som gjorde at dette gikk veldig bra!
Han er nøye, rask og veldig god på å beskrive akkurat hva han gjør og hva man kan forvente hele veien, slik at man føler seg trygg. Ganske sikker på at Morten kommer til å være min tannlege i mange år - uansett om jeg bor i Nittedal eller ei.
Anbefaler Morten til absolutt alle! Fantastisk flink tannlege.

Hensynsfull på ALLE måter

Tannlege: Jan Anders Thoren Skrevet

Har du tannlegeskrekk er han ideell. Behagelig atferd, svært effektiv og forståelsesfull på alle måter. Erfaren og dyktig, løser problemer som andre tannleger ser på som store utfordringer.

Meget dyktig og faglig oppdatert tannlege

Tannlege: John Martin Sandjord Skrevet

Vært pasient i ca 20 år. Meget dyktig og faglig oppdatert tannlege, gode og tillitvekkende vurderinger. Tilgang på andre spesialister ved behov.
Praksisen er velholdt, lyse, rene og trivelige og utstyret er nytt og moderne.
Gode kommunikasjonsevner.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: John Martin Sandjord Skrevet

Har hatt denne tannlegen over 20 år nå, og er en meget dyktig tannlege. Byttet ikke tannlege selv om jeg flyttet fra Nittedal for over 15 år siden.

Ble kurert for mange års tannlegeskrekk

Tannlege: John Martin Sandjord Skrevet

Dette er en så utrolig flink og behagelig tannlege. Tar seg god tid og forklarer det han gjør. Er nå blitt 55 år og for første gang i livet mitt så sover jeg godt natten før jeg skal til tannlegen. All honnør.. Anbefales på det sterkeste.