Hanne Bach

Olav Tryggvasons gate 24 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Hanne Bach

Helt fantastisk

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Har gått til Hanne i noen år nå. Hun er varm, utrolig flink, tar seg god tid og er svært pragmatisk i sin tilnærming. Anbefales på det sterkeste, kanskje spesielt til de med tannlegeskrekk.

Beste dama i byen!

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Utrolig hyggelig og positiv dame, tar seg tid til de dårlige spøkene mine, og har en smittende latter. Hun ser også mitt behov som ung studine til å ha pene tenner i tillegg til friske (fremfor kommentaren jeg tidligere har fått om at "alle kan ikke ha perfekte tenner heller"). Nøye i sine forklaringer uten å være nedlatende, og gir aldri følelsen av at hun vil pløye gjennom pasientlisten sin. Hadde to timer i løpet av bare et par måneder, og hun husket hvem jeg var selv om vi bare hadde møttes én gang :)

Kontorlokalet er også kjempefint, moderne, rent, lyst osv, høflig personell, og meget sentral beliggenhet.

Jeg føler meg veldig trygg i hennes hender, og anbefaler henne på det absolutt sterkeste. En flott kvinne rett og slett :)

Drømmetannlege

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Hanne Bach er en fantastisk flink, hyggelig, nøyaktig og positiv tannlege. Jeg er fullstendig trygg på at hun gjør en god jobb når jeg er hos henne. Forklarer nøye hva hun gjør og hvorfor. Gjør aldri noe unødvendig arbeid, avventer heller og ser an utviklingen. Blid, glad og oppmuntrende.