Laila Claussen

Autorisasjon (1997)

Laila Claussen Telefonnummer57 82 02 2257 82 02 ...
Hafstadvegen 27 6800 Førde
Laila Claussen er tannlege i Sunnfjord

Siste vurderinger av Laila Claussen

Den beste tannlegen eg har hatt

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Behageleg vesen, lett å få tillit til. Utruleg lett på handa når ho jobbar. Fortel alltid kva ho skal gjere, og sjekkar ut om det er OK for meg. Har ikkje grua meg til tannlegebesøk etter at eg kom til henne. Har dyktig og grei tannpleiar med seg.

Dyktig

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Typisk engstelig pasient( redd det skal gjøre vondt), men Laila oser av tålmodighet, empati og kunnskap.
Høres rart ut, men faktisk ikke et snev av ubehag av å borre.
Kjapp, forklarer underveis, gruer meg overhodet ikke til neste time

Helt supert

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Heidi som assistent fikser resten som tannrensing betaling avtaler og er den enigste som slår ho ;-))

Faglig sterk.

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Dyktig og presis tannlege med en væremåte som beroliger litt engstelige pasienter. Rolig og metodisk, lar pasienten bli med på hele prosessen. Blir vanskelig å gå til andre etter noen år med Laila.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Etter livslang tannlegeskrekk og rundt 30 år sidan eg var til tannlege, er det no heilt problemfritt å gå til tannlegen. Vel og merke til Laila.
Svært dyktig, forsiktig og rask. Forklarar alt som skal skje og at det kan bli sånn og sånn og litt vondt, noko det stort sett ikkje blir.
På grunn av Laila har eg blitt så "tøff" at eg no har vore på sjukehuset og operert ut ein visdomsjeksel i lokalbedøvelse, og skal ta to til. DET hadde eg ikkje trudd for eit knapt år sidan!