1997

Laila Claussen er tannlege i Førde

Siste vurderinger av Laila Claussen

Helt supert

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Heidi som assistent fikser resten som tannrensing betaling avtaler og er den enigste som slår ho ;-))

Faglig sterk.

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Dyktig og presis tannlege med en væremåte som beroliger litt engstelige pasienter. Rolig og metodisk, lar pasienten bli med på hele prosessen. Blir vanskelig å gå til andre etter noen år med Laila.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Etter livslang tannlegeskrekk og rundt 30 år sidan eg var til tannlege, er det no heilt problemfritt å gå til tannlegen. Vel og merke til Laila.
Svært dyktig, forsiktig og rask. Forklarar alt som skal skje og at det kan bli sånn og sånn og litt vondt, noko det stort sett ikkje blir.
På grunn av Laila har eg blitt så "tøff" at eg no har vore på sjukehuset og operert ut ein visdomsjeksel i lokalbedøvelse, og skal ta to til. DET hadde eg ikkje trudd for eit knapt år sidan!

Flink tannlege

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Mindre prat mer arbeid.Har vært par ganger siste året.
Er veldig fornøgd med behandlingen.
Kan anbefales til andre.

Veldig fornøyd

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Veldig vennlig sekretær og dyktig tannlege. Full oppmerksomhet, godt håndarbeid og fin faglig forklaring. Anbefales.

Den beste tannlegen i sogn og fjordane!

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Kjapp, effektiv, små hender, oppmerksom på sin pasient. Fantastisk beroligande. Fantastisk flink med smertestillende. Omgjengelig, hyggelig, forståelsesfull, tålmodig.
Pent arbeid!
Estetisk våken.
Kun lovord!

Verdas beste tannlege

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Utrulig kjekt å komme i stolen til ein så blid og trivelig tannlege om Laila Klausen. Laila har ein lett og tillitskapande væremåte og informerer på ein ryddig og oversiktlig måte. I tillegg informerer ho om når ho startar prosesser og om korleis til dømes dei forskjellige borane vil oppføre seg medan ho held på. Hvis ho merkar det minste teikn til ubehag, så er boret vekk. I tillegg gir ho beskjed om når ho er ferdig med ein prosess, som til dømes boring. Laila informerer så godt at ein aldri opplever overraskingar. Dette skaper ein enorm tillit til henne som tannlege. I tillegg har ho blide og hyggelige assistenter.

Endelig fikk eg orden på tenna takke være laila:)

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Fra h til himmelen kan ein trygt sei! Treng ikkje sei korleis eg hadde det før første besøke til laila. men etter har alt blitt anerledes! full kontrol på ka ho driv med og før du seie auu eller nåke meir har ho gjort tiltak for det. gjenomfører timene på behagligaste måte og roligt. og du får med deg alt ho driv med. seie ho at det blir litt vondt no i 1 min så blir det pittelitt vondt i 30 sek. godt og sitte i stolen til noen du stoler på! tannpleieren so e der og e fantastisk! så no er eg slutta og få lystgass under behandling og dårlig søvn før timene:) ringte faktis og spurte om eg kunne komme inn litt oftere:) slå den;)

Toppers

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Har bare godt og si om Laila Claussen.God service av både ho og assistent på klinikken.Ingen ventetid,blide og hyggelige.Tar gjerne kjøretiden på 1 time for og gå til tannlegen,for der føler eg meg trygg og ivaretatt..:)

Ufattlig flink!

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Ho er ufattleg flink, og er kjempehyggelig! Går ikkje ann å ha tannlegeskrekk med verken ho eller den flinke assistenten hennar. Effektiv, hyggelig og grundig. Samtidig som ho er veldig forsiktig og informerer godt gjennom heile behandlinga.

Den beste tannlegen eg har hatt!!

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk heile livet, men etter å ha begynt å bruke tannlege claussen so har det berre dabba meir og meir av.
Før var det eit mareritt å gå til tannlege, no synest eg det er heilt greit.
Både ho og tannpleieren henna er heilt fantastiske.
Har brukt ho i ca 5 år, og er no i midten av 30 åra og kan eg seie at eg overhode ikkje er redd tannlegen lenger, og det er godt.
Har ingenting og utsette, for meg var det lykke å få Claussen som tannlege, og anbefalar ho på det varmaste.

Den beste tannlegen eg har hatt

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Rask og flink. En føler at en er i trygge hender. Blid og hyggelig dame! Tannlegeskrekken forsvinner når en setter seg og ho begynner å prate.

Trygg og god tannlege

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Kjempeflink dame, rolig og god. Forklarer hele tiden hva hun gjør i munnen på meg. Det er ingen grunn til å grue seg til tannlege besøk igjen.

Beste tannlegen vi har hatt!!

Klinikk: Laila Claussen Skrevet

Takk til Laila og gjengen for fine tannlegetimer. Laila er fantastisk flink, forklarer hele prosessen og er effektiv.