Seyed Sadegh Sahafiha

Klinikk

Seyed Sadegh Sahafiha

Brugata 11 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av Seyed Sadegh Sahafiha

Veldig behagelig og flink tannlege

Klinikk: Seyed Sadegh Sahafiha Skrevet

Han har god tid til å høre hva det måtte være du har å si, og han forklarer grundig hva han skal gjøre og hvorfor han gjør det. Han gir anbefalinger og gir deg god tid til å tenke gjennom og bestemme selv. Han gjør jobben sin veldig grundig uten at du må betale så mye penger. Jeg er stor fornøyd med min tannlege.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Seyed Sadegh Sahafiha Skrevet

Dette er en tannlege du kan ha tillit til; Han forklarer hva og hvorfor, behandler ikke unødvendig med resultat du gjerne ser i lommeboka.

Høflig og lyttende. Tar deg på alvor. Gjør hva han kan om du har hastverk og trenger behandling selv i fritiden.

Veldig bra tannlege

Klinikk: Seyed Sadegh Sahafiha Skrevet

Får time raskt, har tid til å snakke og forklare for pasienten! Veldig hyggelig. Bra priser. Er utrolig fornøyd med han som tannlege.

Veldig flink

Klinikk: Seyed Sadegh Sahafiha Skrevet

Tok seg god tid til og snakke og forklare alt som skulle gjøres. Jeg har tannlege skrekk, noe han respekterte og gjorde det beste han kunne ut av.

Veldig flink

Klinikk: Seyed Sadegh Sahafiha Skrevet

For det første, så har jeg en enorm tannlegeskrekk. Det samme har min mor. Så etter flere år hos forskjellige tannleger der hvor jeg har studert, gikk jeg til ham da jeg ville ta en sjekk.

Han hørte på, og forstod min redsel, og gjorde ingenting for å bagatellisere eller latterliggjøre den. Han forstår at angst ikke alltid er rasjonelt, så det er godt å gå til en som jeg ikke er redd for å sette meg i stolen hos. Jeg liker fortsatt ikke det tannlegen gjør, men dette er så behagelig det kan bli med en sånn skrekk.

Anbefales på det varmeste!