Babak Teimouri

Babak Teimouri er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Babak Teimouri

Den beste

Klinikk: Sentrum Tannlegekontor AS (Drammen) Skrevet

Jeg har gått til Babek hvert år i mange år, og kommer aldri til å bytte. Familien min bruker han også. Han har en veldig behagelig rolig energi som gjør meg trygg, er blid og omsorgsfull, har glimt i øyet og ikke minst profesjonell. Det samme er tannpleieren, utrolig hyggelig dame. Anbefales på det sterkeste!!!!

Tannlege som leverer topp kvalitet

Klinikk: Sentrum Tannlegekontor AS (Drammen) Skrevet

Babak er en profesjonell tannlege med mange års erfaring. En mann med glimt i øye som gjør at du føler deg trygg og ivaretatt.

Jeg anbefaller han på det sterkeste

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannlegekontor AS (Drammen) Skrevet

Har gått til ham i flere år.
Han er flink som tannlege og empatisk.
Jeg fikk god service og var fornøyd med resultatet etter hver behandling.

Beste tannlegen i Drammen

Klinikk: Sentrum Tannlegekontor AS (Drammen) Skrevet

Jeg har gått hos Teimouri i mange år nå og jeg kommer aldri til å bytte tannlege. Han er behagelig, omsorgsfull og flink. Hadde tannlegeskrekk helt til jeg kom til han, nå er tannlegeskrekken borte og jeg føler meg veldig trygg når jeg sitter i stolen og gaper. Anbefales på det sterkeste!

En svært dyktig og empatisk tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannlegekontor AS (Drammen) Skrevet

Jeg var fryktelig redd for å gå til tannlegen, når jeg endelig kom meg dit, er jeg takknemlig for at jeg kom til Teimouri! Han var veldig forståelsesfull for redselen jeg følte, og gikk forsiktig og rolig fram i arbeidet. Han understreket stadig at jeg måtte si fra om jeg kjente noe. Jeg følte at han virkelig tok meg på alvor, og jeg følte meg trygg på at jeg kunne si fra om det var noe. Siden har jeg vært der flere ganger og jeg har aldri opplevd smerte i hans stol. Dessuten er prisene hans fine i en ellers så dyr tannlegeverden!