Anja Skagmo

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Anja Skagmo er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anja Skagmo

Den beste og mest grundige tannlegen for meg

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Har vært hos Anja i mange år og er kjempefornøyd:
- Grundig
- Alltid presis i stolen, forhold til timen jeg har
- Behagelig, blid og positiv
- Flink til å forklare hva jeg kan/bør bli bedre på
- Full orden med innkalling og oppfølging av nye timebestillinger
Altså; Best
Mvh

Min tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Jeg har brukt Anja som tannlege i 15 år og har ikke tenkt å bytte. Når jeg kommer til Anja vet jeg at jeg blir tatt vare på, på en trygg og god måte og hun er alltid påpasselig med at bedøvelsen virker før hun begynner å arbeide. Før hadde jeg tannlegeskrekk, det har jeg ikke hatt på mange år, nå kan jeg sovne i tannlegestolen mens Anja jobber seg rundt i munnen min. Jeg vil anbefale Torshov tannklinikk og Anja Skagmo på det varmeste.

den go'e

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Go' på to måter.... God som i kunnskapsrik og flink i jobben samt god som i empatisk og betryggende. En tannlege for meg må være som en super mamma der vi/jeg føler oss godt tatt vare på og ikke minst trygge. Dette og den gode atmosfæren gjør meg uredd for tannlegetimen. Jeg må også nevne "søstrene" som bidrar til denne helheten jeg verdsetter så godt for alle disse færdes innenfor intimsonen og utenfor komfortsonen min. Anja og hennes team har min anbefaling. Prisnivået har jeg ikke peiling på fordi jeg betaler for egen trygghet og ikke for bare "tanna mi".

Dyktig og flink tannlege.

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Har benyttet Anja i mange år nå, og er veldig godt fornøyd. Hun er nøye, gjør en god jobb og kan så absolutt anbefales!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Blid og hensynsfull utfører Anja sitt fagfelt i ypperste klasse, så her er det trygt å gape. Det være rotfylling eller bare tannstenfjerning, alltid god og smertefri behandling.