Torshov Tannklinikk

Vogts Gate 57 0477 Oslo
Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Dyktig tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Dyktig tannlege som bryr seg om pasienten. Har gått til denne tannlegen i 10-12 år. Alltid fornøyd med behandlingene. Lokalene har fint interiør og frisk luft. Veldig fornøyd!

Beste tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg har seriøs tannlegeskrekk etter mange traumer og smertefulle behandlinger i barndommen og i voksen alder. Anja tar dette alvorlig og er flink til å få pasienten til å slappe av. Hun er veldig forsiktig og positivt innstilt. Det er også hyggelig å se hvordan hun jobber i team med andre, blir overbevist om at de får det til.

Prisen er kanskje litt dyr, men det er verdt det. Jeg kan ikke gamble med å få smerter mens jeg sitter i tannlegestolen.

Anja har et stort hjerte for dyr og har sluppet en hund inn for emosjonell støtte ved minst en anledning. ;)

Super Flink

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Bærer preg av erfaring og grundig kunnskap. Tar seg god tid til prat om situasjonen, og er tillitsvekkende.
Anbefales!

Finnes det noen bedre??

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Har gått her i noen år, og har absolutt ingen ting å klage på. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men har du det? Gå til Torshov Tannklinikk og Anja! Her får du hensynsfull behandling, faglig dyktighet og en utrolig service. Det gjøres alt for å få maksimalt ut av behandlingsresultatet til en så lav pris som mulig. Og dette krydres med litt fleip og latter. Men når man har munnen full av saker og ting er det ikke så lett å delta i skøyingen! Men man kan alltid ta igjen når munnen frigjort igjen!!

Veldig trygt og hyggelig

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Følte meg ivaretatt og trygg hos Hege. I tillegg gjorde hun en veldig god jobb. Alle fortjener en så bra tannlege.