Torshov Tannklinikk

Vogts Gate 57 0477 Oslo
Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Byens beste tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Har gått til Anja i årevis. Det har også mine foreldre. Anja er svært dyktig, nøyaktig og til enhver tid faglig oppdatert. Rolig og stødig på hånden. Et stort pluss er at det alltid er god stemning på kontoret kollegene imellom, et hyggelig sted å være!

Hun er den beste!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg fikk den beste behandlingen hos henne. Hun er utrolig dyktig og er veldig god på det hun gjør. Hun behandler ikke bare for å behandle, hun finner den beste løsningen som finnes for deg. Jeg kommer til ha henne som min faste tannlege 😊

Meget dyktig tannlege!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Har nylig begynt å gå til Hege, etter at jeg fikk mitt første hull på 20 år. Er nervøs for bedøvelse, så vi avtalte å prøve uten først. Det gikk fort og nesten helt smertefritt, selv om det var et stort hull (grad 4). Gir god info underveis. Veldig beroligende personlighet! Har også fått tannrens/airflow hos henne. Kommer definitivt til å fortsette der med min årlige tannsjekk. Aldri opplevd så skånsom behandling før!

Sjeldent dyktig!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg opplever henne som veldig dyktig, profesjonell og behagelig. Jeg føler meg heldig som har henne som tannlege, og er strålende fornøyd.

En prisverdig tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Tannlegen jeg i over 20 år har dradd til fra andre siden av byen for å få betryggende behandling hos.