Logo for Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk

Logo for Torshov Tannklinikk

Om klinikken

Med lang erfaring og mange fornøyde pasienter har Torshov tannklinikk opparbeidet seg et godt navn innen tannhelse. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen tannhelse og tar oss av alle typer tannbehandlinger med ekspertise og omsorg.

Vårt dedikerte team er faglig oppdatert og er fokusert på å gi hver pasient individuell oppmerksomhet og skreddersydd behandling i tråd med deres behov og ønsker.

I våre lyse og trivelige lokaler vil du føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingsprosessen. Vi legger vekt på å skape en avslappet og komfortabel atmosfære slik at du kan føle deg hjemme hos oss.

Uansett hva dine tannhelsebehov måtte være, kan du stole på Torshov tannklinikk for profesjonell og omsorgsfull behandling.

Besøk oss i dag og la oss ta vare på din tannhelse med et smil!

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Verdens beste tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg er superfornøyd. Valget da jeg skulle finne ny tannlege falt på Anja pga gode omtaler. Jeg har tannlegeskrekk og måtte skifte en stor fylling. Anja, med hjelp av Marina, gjorde alt de kunne for at dette skulle bli en så skånsom opplevelse som mulig. Jeg er så glad for at jeg fant denne tannlegen. Anbefales på det sterkeste!

Altid smerte frit tann behandlig:)

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Anja er norges snilleste filinkeste og peneste tannlegen:) utrulige hygelige asistenter marina og natalia:) følger meg exstra trygt når marina tar virkelige vare på meg med sine varme hjerte☺️tusen takk dere:))

En dyktig og hyggelig tannlege!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Profesjonell,dyktig tannlege, som forklarer,er hyggelig og gjør en super jobb!. God atmosfære og moderne utstyr, gjør opplevelsen alltid positiv.
Imøtekommende og hyggelig assistent er også et pluss!
Anbefales!👍🏻

Meget fornøyd!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Etter å ha unngått å gå til tannlege i mange år på grunn av tannlegeskrekk, måtte jeg gå til tannlege da ene fyllingen falt ut. Etter å ha lest på legelisten, falt valget på Anja.

Jeg kan bare skrive under på alt det positive som er skrevet om henne her. Hun er veldig hyggelig og forklarer detaljert hva som blir gjort, spør ofte underveis om hvordan det går og stopper om man gir tegn om det.

På min siste time var jeg så komfortabel der jeg satt i stolen at jeg nesten kunne ha sovnet. Det sier vel sitt...

Anbefales på det varmeste!

Dette er test

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Dette er test. Hun er flink og angasjert tannlege som hjepte meg med tannlegeskrekk. Verdens beste tannlege