Torshov Tannklinikk

Vogts Gate 57 0477 Oslo
Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Tannlege Anja Skagmo er svært dyktig. Hun er nøye og gjør godt arbeid. Hun er dessuten svært hyggelig og imøtekommende.

Meget god og dyktig.

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Flink, rolig! Man glemmer at man sitter i tannlegestolen. Anbefaler på det sterkeste!!! Har vært hos henne for en krone. Følte ingenting, stoler på henne 100%. Vet at hun velger den beste behandling for meg.

Utrolig flink tannlege!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hege er en suveren tannlege og tar sin tid til å lytte til pasienten. Hun informerer hva hun gjør underveis, og er utrolig flink, behagelig og sympatisk tannlege. Vil anbefale alle til å ha Hege som sin tannlege!

Veldig flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg har gått till Anja i mange år nå. Jeg har byttet fyllinger og satt inn en krone i gull og enn i porselen. Anja har stålkontroll også alle oppgaver og ordner alt med et smil. Jeg kan anbefale Anja til alle som trenger en dyktig og trivelig tannlege.

Hege er suveren!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Tannlegeskrekk? Hege er redningen! Hun ble det i hvertfall for meg.

Rolig og behagelig, forklarer alt hun gjør og får pasientene sine til å føle seg unike. Lytter, ser deg - og finner løsninger tilpasset hver enkelt. Opptatt av ny og forbedret teknologi som kommer oss pasienter til gode. Får ikke fullrost henne godt nok!