Torshov Tannklinikk

Vogts Gate 57 0477 Oslo
Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Altid smerte frit tann behandlig:)

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Anja er norges snilleste filinkeste og peneste tannlegen:) utrulige hygelige asistenter marina og natalia:) følger meg exstra trygt når marina tar virkelige vare på meg med sine varme hjerte☺️tusen takk dere:))

En dyktig og hyggelig tannlege!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Profesjonell,dyktig tannlege, som forklarer,er hyggelig og gjør en super jobb!. God atmosfære og moderne utstyr, gjør opplevelsen alltid positiv.
Imøtekommende og hyggelig assistent er også et pluss!
Anbefales!👍🏻

Meget fornøyd!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Etter å ha unngått å gå til tannlege i mange år på grunn av tannlegeskrekk, måtte jeg gå til tannlege da ene fyllingen falt ut. Etter å ha lest på legelisten, falt valget på Anja.

Jeg kan bare skrive under på alt det positive som er skrevet om henne her. Hun er veldig hyggelig og forklarer detaljert hva som blir gjort, spør ofte underveis om hvordan det går og stopper om man gir tegn om det.

På min siste time var jeg så komfortabel der jeg satt i stolen at jeg nesten kunne ha sovnet. Det sier vel sitt...

Anbefales på det varmeste!

Dette er test

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Dette er test. Hun er flink og angasjert tannlege som hjepte meg med tannlegeskrekk. Verdens beste tannlege

Litt skuffet

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

For å være ærlig, følte meg litt skuffet at tannlegen fortsatt belastet meg vanlig tannrengjøringspris på 1280kr selv om vi ikke tok røntgen under den vanlige tannrengjøringen.

Takk for tilbakemeldingen! Jeg beklager at du er skuffet over betalingen. Årsaken til at du betalte full pris for undersøkelsen var fordi det hadde medgått mer tid enn det vi vanligvis setter opp til en undersøkelse med røntgen. Vi er opptatt av å ta oss tid til våre pasienter slik at de får svar på de spørsmålene de har.

Besvart av Anja Skagmo