1998

1 vurdering

Siste vurderinger av Bettina Billington

Grundig og flink

Klinikk: Bettina Billington Skrevet

Har vært her en gang, etter at det var mange år siden sist jeg hadde vært hos tannlegen. Godt fornøyd. Hyggelig, grei, tok seg god tid - forklarte hva hun gjorde, og var forståelsesfull. Prisene virket og ok. Kan absolutt anbefales!

Forståelsesfull og ekstremt dyktig

Klinikk: Bettina Billington Skrevet

Bettina driver Vest Tannlegepraksis midt på Majorstua.
Jeg har ekstremt tannlegeskrekk. Da jeg endelig måtte gjøre noe så letet jeg lenge rundt og forhørte meg og ved en tilfeldighet traff jeg Bettina. Jeg kommer aldri til å bytte! En mer forståelsesfull tannlege finner du ikke.
Hun lytter til deg og forklarer hele tiden hva hun gjør. Usikkerhet er det verste som finnes hvis du har tannlegeskrekk. Hun snakker morsomt, sikkert fordi hun er fra Tyskland og det er sikkert derfor hun er så utrolig nøye og effektiv:)

Jeg har tilbrakt mange timer og tusenlapper der men jeg ville aldri lagt de igjen noe annet sted. Jeg vet ikke helt hvordan hun er prismessig men det bryr jeg meg egentlig ikke noe om for behandlingen hennes er uvurderlig.

Ordinær Undersøkelse: (inkl. 2 rtg bilder, fjerning av tannstein/tannrens og puss) 850.-