Bettina Billington

Autorisasjon (1998)

Bettina Billington er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bettina Billington

Dyktig, grundig og behagelig tannlege

Klinikk: Vest Tannlege Praksis Skrevet

Har brukt Bettina i årevis. Hun er alltid grundig, flink og i tillegg hyggelig og vennlig overfor pasientene. Absolutt en tannlege å anbefale.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Vest Tannlege Praksis Skrevet

Bettina er en meget hyggelig og god tannlege. Hun tar seg tid og forklarer det hun holder på med. Flink til å gi råd og tips. En tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste.

Dyktig - med stor D (anbefales)

Klinikk: Vest Tannlege Praksis Skrevet

Hun er vennlig og tar seg tid. Forklarer hva hun gjør underveis. Snakker med meg som pasient og medmenneske. God faglig og dyktig håndverker, og får ting gjort når det trengs. Virker som hun gjør gode vurderinger på pasientens vegne, med dette mener jeg henvisninger osv.

Veldig fornøyd med denne tannlegen, anbefales på det sterkeste!

God tannlege

Klinikk: Vest Tannlege Praksis Skrevet

Bettuna er en god tannlege, hun forklarer godt det hun gjør; hun er sympatisk, hyggelig og faglig dyktig. Jeg har brukt henne i mange år og vil fortsette med det til hun går av med pensjon! Anbefales!

Grundig og flink

Klinikk: Vest Tannlege Praksis Skrevet

Har vært her en gang, etter at det var mange år siden sist jeg hadde vært hos tannlegen. Godt fornøyd. Hyggelig, grei, tok seg god tid - forklarte hva hun gjorde, og var forståelsesfull. Prisene virket og ok. Kan absolutt anbefales!