Mai Britt Bjørk

Autorisasjon (1998)

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Mai Britt Bjørk er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Mai Britt Bjørk

Trygghet

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Jeg hadde stor tannlegeskrekk og holdt meg unna tannlegebesøk i mange år! Jeg har svært følsomt tannkjøtt og gom og alt gjør veldig vondt og iser. Etter mye om og men gikk jeg med på tannlegebesøk hos Skeie, hos Mai Britt, og jeg må si at tannlegeskrekken ble ganske raskt borte! Her ble jeg ivaretatt. Lyttet til min skrekk og det ble gjort det ytterste for meg for at jeg ikke skulle være redd og ikke har store smerter ved behandling! Jeg fikk legemidler som beroliget og bedøvet og det utgjorde en enorm forskjell!! I tillegg var Mai Britt hele tiden forsiktig, fortalte i detalj hva hun gjorde så jeg følte meg trygg. Hun spurte underveis om det gikk bra. Jeg tør å gå til tannlegen igjen pga disse flotte folkene som har tatt vare på meg og tar stort hensyn til min tannlegeskrekk! Ja, det koster å få hjelp, men jeg vil si: det er absolutt verdt det!! Nå har jeg null hull og mindre skrekk!
Skeie har som motto: «vi får fram smilet» Og det kan jeg bare bekrefte!!

Dyktig, empatisk og alltid positiv!

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Å komme til Mai Britt på Skeie Tannklinikk har vært en udelt positiv opplevelse!! Skulle bare ønske jeg hadde gått hit mye tidligere, i stedenfor å alltid søke opp de billigste tannlegene uten å bli fornøyd og dermed sitte igjen med mange utilfredsstillende og avbrutte behandlingsløp.
Hos Mai Britt føler jeg meg virkelig ivaretatt, hun er faglig svært dyktig og har i tillegg et herlig, varmt vesen som inngir trygghet og sprer glede.
Klinikken er topp moderne og med et uvanlig delikat venterom. Jeg har nå forstått verdien av å gå til en litt større klinikk, fordi de har ansatte med kompetanse på mange ulike områder samlet på ett sted og man slipper å bli henvist hit og dit. Jeg er overbevist om at jeg får den beste og mest oppdaterte behandlingen som er tilgjengelig, noe som kjennes veldig betryggende når man først må til tannlegen! Synes ikke prisen er ille heller, og jeg har altså vært hos mange forskjellige tannleger opp gjennom tiden. Stort sett ligger de et par hundrelapper over hva den offentlige tannhelsetjenesten tilbyr.
Jeg får dessuten alltid time så fort jeg trenger det om det er noe akutt. Anbefales på det varmeste!!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Mai Britt er en helt fantastisk tannlege. Kom til henne med tannlegeskrekk, og nå gleder jeg meg til å dra til tannlegen. Hun er alltid imøtekommende og i godt humør.

Venterommet er ryddig og delikat.

Verdens hyggeligset dame

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Er så sprudlende, og positiv. Har slitt med visdomtanna, fikk time på dagen. Masse omsorg og forståelse. Proff, nøyaktig og flink!!

Dyrt å gå dit, men en god opplevelse

Veldig flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Hun er en veldig bra tannlege. Jeg har tannlegeskrekk så synes det er veldig behagelig å gå til henne. Hun er også oppdatert på refusjonsordningene. Ingen andre tannleger jeg har hatt har vært det.

Hun lytter, er interessert og er hyggelig.