Gyri Merete Henriksen Dingsør

Gyri Merete Henriksen Dingsør er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Gyri Merete Henriksen Dingsør

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg er så glad jeg har funnet denne tannlegen. Utrolig hyggelig, svært oppdatert og engasjert i faget og trolig noen av de beste prisene i Oslo. Tannlegekontoret er ikke kjempefancy, men det er nå heller ikke det jeg vil betale for. Det har hendt at tannlegeassistentene har rotet litt med tider, hvis jeg skal være kritisk, men den fantastisk gode behandlingen man får veier opp for det 100 %. Velg tannlege Dingsør hvis du vil ha en tannlege som holder seg oppdatert på nye behandlingsmetoder, gir deg helt ærlige tilbakemeldinger, gir smertefri behandling og, for min del, overrasker positivt når man skal betale.

Urolig flink, flott med en tannlege som kan dette med refusjon fra HELFO

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Gyri er en utrolig flink tannlege som lytter og forklarer problemer og løsninger på en forståelig måte. Hun er oppdatert innen det siste og prisen er rimeligere enn hos de alle fleste med hennes kompetanse. Hun kan dette med refusjon fra HELFO godt, noe jeg som er transplantert og som har gått i dialyse føler er betryggende. I tillegg er hun svært hyggelig!

Endelig en tannlege jeg vil bli hos

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg har vært hos "en drøss" tannleger og fått problemer i etterkant pga dårlig grunnarbeid som har medført at fyllinger løsnet og fikk sprekker, etc., som igjen medførte behov for store inngrep. Har nå vært to år hos Gyri Dingsør og vi har "ryddet opp" i de tidligere tilfellene. Underveis har alle inngrepene gått bra. Hun er flink til å ta vurdering av inngrep sammen med pasient og har god dialog med sine pasienter.

Rimelig, hyggelig og dyktig

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Gyri er en hyggelig tannlege som snakker og forklarer. Føler med godt ivaretatt av henne. Har anbefalt henne videre til flere venner som også er godt fornøyd. Ikke så dyr heller. Enkelt å få kontakt med kontoret, aldri måttet vente lenge på time.

Dyktig,hyggelig og omsorgsfull tannlege. Beste tannlege jeg noengang har hatt!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Denne tannlegen ble jeg anbefalt av min mann når møttes. Hun er faglig dyktig og oppdatert. Man kommer nesten alltid inn til riktig tid. Det er enkelt å komme frem på telefonen å endre time hvis man har behov for det. I tillegg er det tilgjengelighet for alle. Jeg har faktisk ikke noe negativt å si om denne tannlegen eller hennes kolleager som jeg har vært hos når Dingsør har hatt permisjon. Prisen er normal i forhold til andre tannleger. Anbefales varm av min mann og meg :-)

Omsorgsfull og dyktig

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Hun er varm og omtenksom, og tar seg god tid til meg som pasient, også når det er ting jeg lurer på. God oppfølging! Hun er også svært dyktig faglig, så man føler seg trygg og i gode hender. Anbefale på det varmeste!

Veldig flink og betryggende

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Gyri er kunnskapsrik og profesjonell, og gir alltid god forklaring om man lurer på noe. Anbefales!