Gyri Merete Henriksen Dingsør

Autorisasjon (1998)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Bekkestua Tannmedisin Telefonnummer67 83 22 1067 83 22 ...
Gamle Ringeriksvei 37 1357 Bekkestua
Gyri Merete Henriksen Dingsør er tannlege i Bærum og Oslo

Siste vurderinger av Gyri Merete Henriksen Dingsør

Anbefales

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Tar deg på alvor, forklarer og gir deg forståelse i ting hun gjør eller vurderer å gjøre (altså, hun undervurderer deg ikke). Veldig hyggelig og virker veldig trygg i faget og er dyktig. Pris syns jeg alltid er dyrt når man går til tannlegen, også her, men jeg har ikke så mye å sammenlikne med, så skal ikke uttale meg så bastant om hvordan prisen er her ifht andre steder. Alt i alt: Anbefales:)

Hjelpsom og flink

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Etter ca 4 år med Gyri som min tannlege er jeg svært fornøyd med hennes hjelp. Enten det er små eller større ting, så blir det ordentlig og hyggelig håndtert. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg er så glad jeg har funnet denne tannlegen. Utrolig hyggelig, svært oppdatert og engasjert i faget og trolig noen av de beste prisene i Oslo. Tannlegekontoret er ikke kjempefancy, men det er nå heller ikke det jeg vil betale for. Det har hendt at tannlegeassistentene har rotet litt med tider, hvis jeg skal være kritisk, men den fantastisk gode behandlingen man får veier opp for det 100 %. Velg tannlege Dingsør hvis du vil ha en tannlege som holder seg oppdatert på nye behandlingsmetoder, gir deg helt ærlige tilbakemeldinger, gir smertefri behandling og, for min del, overrasker positivt når man skal betale.

Urolig flink, flott med en tannlege som kan dette med refusjon fra HELFO

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Gyri er en utrolig flink tannlege som lytter og forklarer problemer og løsninger på en forståelig måte. Hun er oppdatert innen det siste og prisen er rimeligere enn hos de alle fleste med hennes kompetanse. Hun kan dette med refusjon fra HELFO godt, noe jeg som er transplantert og som har gått i dialyse føler er betryggende. I tillegg er hun svært hyggelig!

Endelig en tannlege jeg vil bli hos

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg har vært hos "en drøss" tannleger og fått problemer i etterkant pga dårlig grunnarbeid som har medført at fyllinger løsnet og fikk sprekker, etc., som igjen medførte behov for store inngrep. Har nå vært to år hos Gyri Dingsør og vi har "ryddet opp" i de tidligere tilfellene. Underveis har alle inngrepene gått bra. Hun er flink til å ta vurdering av inngrep sammen med pasient og har god dialog med sine pasienter.