Line Engelstad

Klingenberggt 7 0161 Oslo

Siste vurderinger av Line Engelstad

Trygg og flink

Klinikk: Klette & Co. Skrevet

Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk, men denne er borte etter at jeg har begynt å gå til Dr.Engelstad. Nå er det nesten som å gå til frisøren.

Engelstad er veldig tilstedeværende, flink til å forklare og nøye i sitt arbeid.

I fjor måtte jeg rotfylle, og det var nesten en fryd. Jeg sovnet et stykke inn i behandlingen. Det var ikke vondt, men hun var nøye i jobben.
Jeg betaler gledelig litt ekstra for å bruke henne.

Meget god og dyktig tannlege

Klinikk: Klette & Co. Skrevet

Denne tannlegen har pasient i fokus og forklarer hva hun gjør under tannlege besøk. Hun forteller også om kostnader på forkant og informerer om forskjellige løsninger. Jeg har tannlege skrekk men etter å ha vært hos henne har jeg overvunnet dette. Jeg kan varmt anbefale denne tannlegen. Hun er også alltid bild og hyggelig, man føler seg alltid velkommen hos henne.

utrolig bra for en med litt tannlegeskrekk

Klinikk: Klette & Co. Skrevet

Veldig god opplevelse, veldig blid å hyggelig og forklarte hele.tiden hva som.Ble gjort. Enkelt å greit den beste tannlegen jeg har vært hos

Fantastisk bra tannlege

Klinikk: Klette & Co. Skrevet

Meget flink tannlege som har pasienten i fokus. Flink til å forklare prosedyrer underveis i behandlingen. Alltid blid og i godt humør. Definitivt beste tannlegen jeg har hatt.

The best dentist in Oslo

- Very pleasant
- Reasonable pricing
- Concerned about patients well being

I moved here from LA a few years ago and was exceptionally lucky to find Line through a reference from a friend.