Line Engelstad

Line Engelstad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Line Engelstad

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlege MNTF Line Engelstad Skrevet

Smertefri behandling, spaopplevelse når du kommer inn. Hun bruker god tid og er veldig nøye, meget behagelig vesen

Tannlege Engelstad er den beste tannlegen vi har hatt!

Klinikk: Tannlege MNTF Line Engelstad Skrevet

Har gått til Engelstad i årevis og hatt en rekke ulike behandlinger. Hun er svært kunnskapsrik, nøye og behagelig. Føles som ett lite pusterom i hverdagen og være til konsultasjon hos henne.
Min datter hadde en skrekkopplevelse da hun gikk til skoletannlegen. Engelstad brukte tålmodighet og barnetekke, med det resultat at vi aldri fikk barnet vårt tilbake til det offentlige. :-D Det har det for så vidt vært verdt, fordi ingen ting blir oversett og nå besøkes tannlegen med ett smil. Anbefaler definitivt Line Engelstad til både store og små.

Veldig kompetent tannlege

Klinikk: Tannlege MNTF Line Engelstad Skrevet

Veldig flink tannlege med høy faglig kompetanse. Virker oppdatert. I tillegg er hun en smart og veldig hyggelig person.

Trygg og flink

Klinikk: Tannlege Klette & Co. Skrevet

Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk, men denne er borte etter at jeg har begynt å gå til Dr.Engelstad. Nå er det nesten som å gå til frisøren.

Engelstad er veldig tilstedeværende, flink til å forklare og nøye i sitt arbeid.

I fjor måtte jeg rotfylle, og det var nesten en fryd. Jeg sovnet et stykke inn i behandlingen. Det var ikke vondt, men hun var nøye i jobben.
Jeg betaler gledelig litt ekstra for å bruke henne.

Meget god og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Klette & Co. Skrevet

Denne tannlegen har pasient i fokus og forklarer hva hun gjør under tannlege besøk. Hun forteller også om kostnader på forkant og informerer om forskjellige løsninger. Jeg har tannlege skrekk men etter å ha vært hos henne har jeg overvunnet dette. Jeg kan varmt anbefale denne tannlegen. Hun er også alltid bild og hyggelig, man føler seg alltid velkommen hos henne.