Ingvild Strandem Hurthi

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Ingvild Strandem Hurthi er tannlege i Sarpsborg

Siste vurderinger av Ingvild Strandem Hurthi

Ett ord er dekkende: Fantastisk!!!

Klinikk: Ingvild Strandem Hurthi Skrevet

Ble anbefalt av min samboer til bytte av tannlege...og angrer ikke et sekund på det!
Denne damen er etter min bedømmelse akkurat slik en tannlege burde være...nemlig flink, nøyaktig og særs imøtekommende og hyggelig! Bedre kan det da ikke bli!!!

Den beste tannlegen jeg har hatt på 67 år.

Klinikk: Ingvild Strandem Hurthi Skrevet

Behagelig,flink og rask. Hva skal man skrive når disse tre ord beskriver henne som tannlege. Jeg hadde tannlegeskrekk grunnet skoletannlege, og derfor gikk jeg skjelven eller aldri til tannlegen. En bekjent av meg anbefalte meg å prøve Hurthi, noe jeg gjorde, måtte prøve, og hun fikset alt på en utrolig skånsom og grei måte. Nå går jeg hos henne fast. Utrolig.

Flink og blid tannlege

Klinikk: Ingvild Strandem Hurthi Skrevet

Jeg har vært hos Ingvild i mange år. Er svært fornøyd med hvordan hun gjør arbeidet. Hun er alltid blid og positiv. Det er faktisk «hyggelig» å komme dit. Ønsker henne lykke til i nye lokaler

Min beste "lege" totalt!

Klinikk: Ingvild Strandem Hurthi Skrevet

Jeg bruker mange spesialister og leger, men ingen av dem er som Ingvild. Hun ser deg, husker deg og gjør godt arbeide. Føler meg trygg i stolen hos henne.

En av Sarpsborgs beste og hyggeligste tannlege

Klinikk: Ingvild Strandem Hurthi Skrevet

Ingvild møter deg med smil i klinikken utrolig hyggelig og veldig rolig forståelsefull vis synes tannlegen er skummel kan ikke si annet at ho er den beste tannlegen jeg har gått til :-)