Mohammad Moosapour

Autorisasjon (1998)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Rubbestadneset Tannlegesenter Telefonnummer53 42 72 5553 42 72 ...
Søresjøvegen 1B 5420 Rubbestadneset
Mohammad Moosapour er tannlege i Bømlo

Siste vurderinger av Mohammad Moosapour

Dyktig tannlege. Anbefales👍😊

Klinikk: Rubbestadneset Tannlegesenter Skrevet

Dyktig tannlege, kom med råd og informasjon. Gode priser. Og kom en en konkret vurdering av det som måtte utføres

Den beste tannlegen eg har hatt

Mi implantathistorie:
Eg prøvde i fleire år delprotesar,2-3 ulike,som erstatning for manglande tenner i overmunnen,men det følgde ein del problem med desse.
Derfor bestemte me ei fastløysing vha to implantat,bru og kruner oppe.Arbeidet med dette strekte seg over lang tid og innebar mange konsultasjonar,men det var ingenting å grua seg for.
Nå har alt vore på plass ca.2,5 år,og eg er svært nøgd.Det kjennest 100% naturleg og ser svært fint ut.Å vera nøyaktig med tanntråd var kjedeleg i starten,men blei etter kvart ein naturleg del av kveldsrutinen,ev.morgonrutinen.

Med helsing

Spesielt direkte tale, men vennlig. Nøyaktig.

Klinikk: Rubbestadneset Tannlegesenter Skrevet

Jeg har -via Rubbestadneset Tannlegesenter - fått innsatt implantat og er veldig fornøyd med dette. Har fått grei beskjed om renhold av tennene, og forsøker å følge instruksene så godt det lar seg gjøre. Synes det er en trygghet å vite at man blir sendt videre til spesialist dersom det er nødvendig.
Jeg har i årevis vert kunde på dette kontoret, og ser ingen grunn til å skifte tannlege. Med andre ord: Jeg er meget godt fornøyd.

Faglig svak tannlege

Klinikk: Rubbestadneset Tannlegesenter Skrevet

Dette er på ingen måte et personangrep, men Mohammad Moosapour er ikke en tannlege jeg vil anbefale. Etter første besøk ble resultatet å straks sendes videre til annen tannlege, da Moosapour etter eget utsagn ikke "fikk til" sying i tannkjøttet. Ved neste besøk, førte en ikke helt riktig diagnose til betydelige merkostnader hos en annen tannlege. Sistnevnte støttet fullt ut min oppfatning. Nevnte to beskrevne tannlegebesøk inneholder verken personangrep eller anklager om feilbehandling/lovbrudd, men er nøkterne fakta. For øvrig kan det nevnes at renhold på tannlegekontoret er noe som kan bli betraktelig mye bedre på Rubbestadneset Tannlegekontor.