Johan Andreas Furebotten

Johan Andreas Furebotten er tannlege i Bodø og Trondheim

Siste vurderinger av Johan Andreas Furebotten

Bodøs råeste tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Ramsalt Skrevet

Har hadd tannlegeskrekk i 15 år, men i dag ble den totalt borte😊 fantastisk flink fyr😊 rolig og avslappet 😀 annbefales på det sterkeste.

En helt unik og fantastisk tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Ramsalt Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Denne mannen gjorde timen min til en uforglemmelig opplevelse og jeg som sliter sånn med ptsd og angst sliter utrolig mye med å gå til tannlegen, men hos Johan så ble jeg møtt med omsorg, varme, forståelse, og det lille ekstra som var at han og hannes assistent spilte mitt favoritt band under hele timen som fikk meg med litt hjelp fra medisiner også, avslappet og følte jeg var i gode trygge hender hele tiden! Han tok seg tid til å prate og lytte og viste meg andre teknikker jeg aldri har tenkt på før! Han var dyktig og nøye med arbeidet sitt og hadde en helt unik tilstedeværelse og energi som fikk meg til å føle meg godt ivaretatt. En morsom, sprudlende, snill og rett og slett kul tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste til alle med både angst og ikke angst, som virkelig yter det lille ekstra for å få passienten til å slappe av! En stor tusen hjertelig takk for jobben og hele timen, virkelig en unik tannlege jeg skulle ønske jeg hadde vist om forlenget!

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Solsiden Skrevet

Dyktig og tillitsvekkende spesialist som ser muligheter og løsninger andre ikke gjør! Takket være han har jeg fått et langt bedre sluttresultat enn det som var forespeilet av andre. Klinikken for øvrig fortjener også skryt for service og kundebehandling!

Super tannlege

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Kom til Johan Furebotten etter å ha blitt henvist av min faste tannlege, Pga en plagsom tann. Han fant ut av problemet med en gang og la opp en meget god plan for meg. En utrolig god behandling hele veien, vennlig og dyktig. En tannlege jeg fikk øyeblikkelig tillit til. I tillegg skal personalet på forværelset på tannklinikken ha all mulig ros for profesjonell og imøtekommende service.

En fantastisk spesialist som lytter å gjennomfører.

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Han reddet meg fra et smertehelvete gjennom 52-53 år.Han så det
ingen annen hverken tannlege eller Spesialist har sett.
En som lytter å sjekker,ikke bare avfeier pasienten.Gått på Tannlegehøyskolen i mange år,der lytter ingen.Tusen takk til
Johan A Furubotn.