Pejman Khanifam

Henrik Ibsens Gate 60 A 0255 Oslo
Pejman Khanifam er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Pejman Khanifam

Snill, rolig, profesjonell og dyktig

Klinikk: Pejman Khanifam Skrevet

Pejman møter deg med et smil og et hyggelig håndtrykk. Veldig behagelig fremtoning, og er opptatt av å forklare hva han gjør og hvorfor. Har heller ingen belærende tone, som enkelte kan ha. Han får deg til å føle seg vel uansett hva man er der for, har har respekt for at man er engstelig. Alltid opptatt av at man ikke skal få vondt, og at man sier ifra underveis om noe er ubehagelig. Anbefales på det sterkeste, også til de som ikke er så glad i tannlegen.

En fantastisk dyktig/behagelig tannlege

Klinikk: Pejman Khanifam Skrevet

Jeg er en kvinne på snart 59 år som alltid har hatt en stor tannlegeangst. Har ikke tall på alle tannleger jeg har vært hos og dertil avlysninger i alle år. Etter å blitt henvist til Khanifam for noen år siden har jeg gått hos han jevnlig. Han har tatt min angst på alvor. Møter meg med respekt. Svært dyktig! Angsten er i ferd med å slippe taket. Han innehar en ro som smitter over. Han svarer raskt på mail. Forklarer alt han gjør underveis. Jeg vet nå at angsten for ikke å beholde tennene har byttet plass med angsten for tannlegen fra barndom. Jeg anbefaler han til alle. Han er et funn.😊😊

Sympatisk, utrolig dyktig

Klinikk: Pejman Khanifam Skrevet

Han bruker god tid på å forklare hva som skal gjøres, han er veldig rolig, sympatisk og dyktig. anbefales sterkt, i hvert fall hvis du har tannlege skrekk.

Anbefales

Klinikk: Pejman Khanifam Skrevet

Hyggelig, rolig, omtenksom og ikke minst dyktig og nøyaktig. Forklarer hva som skal skje, tar seg god tid, og viser forståelse i en litt ubehagelig situasjon (for noen)....

Tannlege som man kan stole på med maksimal følelse av trygghet

Klinikk: Pejman Khanifam Skrevet

Flink å forklare,nøye behandling, bryr seg virkelig om sine pasienter,god oppfølging, gir en behagelig rolig og trygg følelse, jobber ikke hard mot tennene, anbefales 100%

Kan anbefales

Klinikk: Pejman Khanifam Skrevet

Rimelig god tilgjengelighet, forklarer godt hva han vil gjøre - log gir et inntrykk av å være en dyktig tannlege.