Ellen Lambert Sundby

Øvregate tannhelsesenter Prisliste

Siste vurderinger av Ellen Lambert Sundby

Kjempefornøyd!

Klinikk: Øvregate tannhelsesenter Skrevet

Ellen Lambert Sundby er den beste tannlegen jeg har hatt. Hun viser forståelse for en kompleks sykdomshistorie samt psykologiske faktorer knyttet til tidligere negative erfaringer.
Tannlegen virker alltid positiv og opplagt, er genuint opptatt av din tannhelse.
Jeg kunne fått dekket 100% hos den offentlige tannlegen, men vet at det budsjetteres annerledes per person enn hos en privat tannlege. Av erfaring så kan det være besparende og betale mer, hvis en skal tenke langsiktig og ikke ende opp med et statlig lappeteppe av fyllinger i munn.

Jeg har ingen forslag til hva som kan bli bedre og det er et meget godt tegn. Vil anbefale denne tannklinikken til de som opplever tannskrekk, for meg så har nye positive erfaringer fjernet angsten knyttet til tidligere negative erfaringer.

mvh. fornøyd pasient.

Bare positivt

Klinikk: Øvregate tannhelsesenter Skrevet

Rett og slett et behagelig vesen. Følte meg trygg på å gi henne ansvaret for både tannhelsen og det kosmetiske.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Øvregate tannhelsesenter Skrevet

Veldig hyggelig tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. Rolig, flink og ikke dømmende. Veldig god for oss som egentlig ikke er så glad i å gå til tannlegen. De andre ansatte ved klinikken var også veldig hyggelige og behjelpelige.