Arash Sanjabi

Om

Utdanning:

• Tannlege, DDS ved Tandlãkarhøgskolan Malmö 1996.

• Spesialist i endodonti fra Universitetet i Oslo 2005.

• Certificate in advanced general and estehetic dentistry, Baylor University, Texas A&M, Dallas, USA 2000

Praksis:

• Allmennpraksis i London 1996–1998

• Distriktstannlege Stavanger 1998–2002.

• Instruktørtannlege ved avdeling for endodonti ved Universitetet i Oslo

• Bred erfaring som spesialist i privat praksis.

Følgende tjenester tilbyr Arash:

• Endodonti (rotfylling) og endodontisk kirurgi

• Også behandling i narkose/sedasjon i samarbeid med anestesilege.

Snakker norsk, engelsk og persisk

Endodonti

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Arash Sanjabi

Smertefullt

Klinikk: Tveita Tannhelseklinikk Skrevet

Rotfylte en tann og opplevde at under behandlingen traff tannlegeboret ned på armen to ganger. Trodde først at jeg ble boret i armen, men ser senere at det er brennmerker da motoren var varm. Registrerer også at jeg har brennmerker i munnen etter behandlingen. Møtte ingen forståelse eller imøtekommenhet da det ble tatt opp med tannlegen.

En god spesialist spesielt for vanskelige tenner. Bra oppfølging.

Klinikk: Arash Sanjabi Endodontist-Agd Skrevet

Arash Sanjabi anbefales på det sterkeste. God service, veldig rent. Fikk all informasjon som var nødvendig, spesielt realitetsorientering når man har vanskelige tilfeller med dårlige tenner. Det enkleste er å trekke alle tennene og putte implanter som noen av tannleger hadde gjort, men her får man ordentlig vurdering og behandling.

Utrolig dyktig og rolig tannlege

Klinikk: Arash Sanjabi Endodontist-Agd Skrevet

Hele opplevelsen var utrolig fin! Ble møtt av en veldig blid og hyggelig tannpleier. Hun ga litt info om timen, videre møtte jeg tannlege Arash. Han tok seg god tid til å gi meg all info jeg trengte, svarte på spørsmålene mine.
Dyrt var det, men det er det hos alle tannleger i Norge.
Kommer absolutt til å ha klinikken i bakhode om jeg vil ha behov for dem igjen ☺️
Zahra

Dårlig informasjon om konsekvenser med rotfylling

Klinikk: Arash Sanjabi Endodontist-Agd Skrevet

Fikk rotfylt to tenner i underkjeven som knakk etter 1.5 måned. Fikk ingen beskjed om at tennene var så dårlige at jeg måtte være forsiktig med å spise. Betalte en betydelig sum kr.25.000,- helt bortkastet. Har ikke pasienter noen rettigheter i det hele tatt.

Lite hyggelig - høy på seg selv - intet ansvar

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Ikke å anbefale. Ble sendt fra min vanlige tannlege siden tann måtte rotfylles og vanskelige røtter. Tannlegeskrekk - smelte til meg i skulder gang på gang for å høre om jeg hadde det bra. Prisen var helt annet enn forespeilet - og tanna røyk etter fire mnd - 12-15000 helt bortkastet. Tanna var vel så dårlig at han burde sett det - og ikke anbefalt behandling. Veldig høy på seg selv og sin kunnskap - og lite ydmyk.