Auli Maria Takarautio

Tannlegespesialistene AS
Strandskillet 5 9008 Tromsø
Auli Maria Takarautio er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Auli Maria Takarautio

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Ble anbefalt henne av en venninne, og gjett om jeg har anbefalt henne videre til andre.
Dyktig, rolig og behagelig. Er alltid ivaretatt og trygg hos henne. Hun er genuint opptatt av meg som pasient.
Man merker knapt at hun jobber i munnen.
Veien fra egen kommune til henne i Tromsø blir ikke lang.

Misfornøyd

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Min mor fikk en akutt time hos denne tannlegen, pga. tannverk. Hun var inne i 10minutter, og fikk en regning på 1500kr. Tannlegen var rett og slett ikke kompetent nok til å ta en enkelt røntgenbilde av området som verket, så hun tok et «panoramabilde» av alle tennene i stedet. Til tross for at hun hadde fått tilsendt et tilsvarende bilde som var to uker gammelt. Merk: dette panorama bildet skal taes omtrent hvert tiende år, og koster derfor en hel del. Nyttig til bruk på faste pasienter, for å få en full oversikt, men utrolig uprofesjonelt av denne tannlegen å belaste min mor for nedbetalingen av denne, når hun kun er inne for en akutt-time. Jeg, som ikke har utdanning, kunne tatt det enkle røntgenbildet på flere måter, og hun som har både utdanning og erfaring valgte å heller tjene litt penger på min mor. Styr unna sier jeg bare!!

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Faglig dyktig, omsorgsfull, oppmerksom, tillitsfull og effektiv. Passer perfekt for meg, har aldri vurdert noen annen tannlege etter at jeg fant henne. Anbefales😊😊😊

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Jeg gikk hos Auli da hun jobbet for Nordøya tannlegekontor. Hun er den aller beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Hun er utrolig dyktig,forsiktig og flink. Jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk, dette roet seg litt etter å ha gått til Auli. Hun er sympatisk og forsiktig. Utrolig dyktig tannlege!

Auli er den allerbeste

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Auli gir de beste råd og den allerbeste behandling. Ho er enestående god til å forklare hva som er best for meg, og ikke minst gi gode råd om hvilken behandling jeg trenger. Hos Auli følere jeg med 100% trygg. Jeg har lyst til at mitt barn skal få behandling hos henne og vurderer sterkt å betale Auli istedet for å bruke Folketannrøkta.