Auli Maria Takarautio

Tannlegespesialistene AS
Strandskillet 5 9008 Tromsø
Auli Maria Takarautio er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Auli Maria Takarautio

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Faglig dyktig, omsorgsfull, oppmerksom, tillitsfull og effektiv. Passer perfekt for meg, har aldri vurdert noen annen tannlege etter at jeg fant henne. Anbefales😊😊😊

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Jeg gikk hos Auli da hun jobbet for Nordøya tannlegekontor. Hun er den aller beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Hun er utrolig dyktig,forsiktig og flink. Jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk, dette roet seg litt etter å ha gått til Auli. Hun er sympatisk og forsiktig. Utrolig dyktig tannlege!

Auli er den allerbeste

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Auli gir de beste råd og den allerbeste behandling. Ho er enestående god til å forklare hva som er best for meg, og ikke minst gi gode råd om hvilken behandling jeg trenger. Hos Auli følere jeg med 100% trygg. Jeg har lyst til at mitt barn skal få behandling hos henne og vurderer sterkt å betale Auli istedet for å bruke Folketannrøkta.

Dyktig!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

En veldig faglig dyktig,rolig og balansert tannlege som forklarer hva som gjøres underveis.
Har vært innom flere tannleger som også har vært dyktig men Hvis jeg skulle anbefale noen så er Auli et soleklart førstevalg.

Flinke behagelige Auli.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Ei behagelig og flink tannlegedame! Er fast kunde og tenker å fortsette med det! :)

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Et ord for Auli- Fantastisk!
Hun er en vavittig dyktig tannlege som ivaretar pasientene sine, behandler de med omsorg og vennlighet. Og resultatet er perfekt! Anbefaler Auli på det sterkeste :)

Hilsen en som synes du er super!

Min faste tannlege.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Har gått hos henne over flere år, og er kjempefornøyd! En dyktig tannlege, flink til å forklare ting, men er ikke typen som prater masse under behandlingen, og det setter jeg pris på!

Beste tannlegen EVER!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Auli er ei kjempe behagelig tannlege-dame. Jeg har prøvd noen forskjellige tannleger i Tromsø, men ingen er som hun. Tannlege/sprøyteskrekken min blir borte straks jeg legger meg i stolen. Hun får meg til å slappe av. Auli er veldig flink å forklare først på forhånd hva som skal skje, så forklarer hun i tillegg underveis i behandlingen. For å si det slik, nesten hele min familie bruker henne..enda vi ikke bor i Tromsø. Anbefaler Auli på det høyeste, mer behagelig dame skal man lete lenge etter, hun blir min tannlege så lenge jeg har tenner -ingen over og ingen ved siden av-.