Auli Maria Takarautio

Auli Maria Takarautio er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Auli Maria Takarautio

Beste tannlegen i byen!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Hadde fryktelig tannlegeskrekk å måtte alltid dopes ned. Men etter et par ganger hos henne trengte jeg det ikke mere. Hun er som en beroligende pille. Rolig,forsiktig,forståelsesfull å tålmodig. Nå har jeg gått fast til henne i over 10 år. Blir aldri å bytte.
Anbefales på det sterkeste☺️

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Ble anbefalt henne av en venninne, og gjett om jeg har anbefalt henne videre til andre.
Dyktig, rolig og behagelig. Er alltid ivaretatt og trygg hos henne. Hun er genuint opptatt av meg som pasient.
Man merker knapt at hun jobber i munnen.
Veien fra egen kommune til henne i Tromsø blir ikke lang.

Misfornøyd

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Min mor fikk en akutt time hos denne tannlegen, pga. tannverk. Hun var inne i 10minutter, og fikk en regning på 1500kr. Tannlegen var rett og slett ikke kompetent nok til å ta en enkelt røntgenbilde av området som verket, så hun tok et «panoramabilde» av alle tennene i stedet. Til tross for at hun hadde fått tilsendt et tilsvarende bilde som var to uker gammelt. Merk: dette panorama bildet skal taes omtrent hvert tiende år, og koster derfor en hel del. Nyttig til bruk på faste pasienter, for å få en full oversikt, men utrolig uprofesjonelt av denne tannlegen å belaste min mor for nedbetalingen av denne, når hun kun er inne for en akutt-time. Jeg, som ikke har utdanning, kunne tatt det enkle røntgenbildet på flere måter, og hun som har både utdanning og erfaring valgte å heller tjene litt penger på min mor. Styr unna sier jeg bare!!

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Faglig dyktig, omsorgsfull, oppmerksom, tillitsfull og effektiv. Passer perfekt for meg, har aldri vurdert noen annen tannlege etter at jeg fant henne. Anbefales😊😊😊

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Jeg gikk hos Auli da hun jobbet for Nordøya tannlegekontor. Hun er den aller beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Hun er utrolig dyktig,forsiktig og flink. Jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk, dette roet seg litt etter å ha gått til Auli. Hun er sympatisk og forsiktig. Utrolig dyktig tannlege!