Auli Maria Takarautio

Strandskillet 5 9008 Tromsø
Auli Maria Takarautio er tannlege i Tromsø

Tannlegespesialistene AS Priser mangler

Siste vurderinger av Auli Maria Takarautio

Den dyktigste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Faglig dyktig, omsorgsfull, oppmerksom, tillitsfull og effektiv. Passer perfekt for meg, har aldri vurdert noen annen tannlege etter at jeg fant henne. Anbefales😊😊😊

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Jeg gikk hos Auli da hun jobbet for Nordøya tannlegekontor. Hun er den aller beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Hun er utrolig dyktig,forsiktig og flink. Jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk, dette roet seg litt etter å ha gått til Auli. Hun er sympatisk og forsiktig. Utrolig dyktig tannlege!

Auli er den allerbeste

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Auli gir de beste råd og den allerbeste behandling. Ho er enestående god til å forklare hva som er best for meg, og ikke minst gi gode råd om hvilken behandling jeg trenger. Hos Auli følere jeg med 100% trygg. Jeg har lyst til at mitt barn skal få behandling hos henne og vurderer sterkt å betale Auli istedet for å bruke Folketannrøkta.

Dyktig!

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

En veldig faglig dyktig,rolig og balansert tannlege som forklarer hva som gjøres underveis.
Har vært innom flere tannleger som også har vært dyktig men Hvis jeg skulle anbefale noen så er Auli et soleklart førstevalg.

Flinke behagelige Auli.

Klinikk: Tannlegespesialistene AS Skrevet

Ei behagelig og flink tannlegedame! Er fast kunde og tenker å fortsette med det! :)