Tannlegespesialistene AS

Strandskillet 5 9008 Tromsø
Tannlegespesialistene AS holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegespesialistene AS

Profesjonell

Tannlege: Anne Kjæreng Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen. Fikk inntrykk av at Anne vet hva hun holder på med. Hun virket trygg og rolig, og hadde fokus på meg som pasient. Hun forklarte hva hun gjorde underveis, og sjekket hvordan jeg hadde det. Har aldri tidligere opplevd så "presis" bedøvelse, bare der det var behov for det, og den var omtrent borte når behandlingen var ferdig. Ingen smerter eller ubehag etter behandlingen.

Beste tannlegen i byen!

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Hadde fryktelig tannlegeskrekk å måtte alltid dopes ned. Men etter et par ganger hos henne trengte jeg det ikke mere. Hun er som en beroligende pille. Rolig,forsiktig,forståelsesfull å tålmodig. Nå har jeg gått fast til henne i over 10 år. Blir aldri å bytte.
Anbefales på det sterkeste☺️

Dyktig, tillitsvekkende og hyggelig

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Jeg trodde ikke at det kunne være fint å gå til tannlegen, men det er fint å gå til tannlege Nilsen. Han er rolig og flink til å forklare. Jeg skjønner at mange med tannlegeskrekk velger å gå til ham. Han ga meg riktig behandling og henviste meg videre til oralkirurg. Jeg opplever han og hans ansatte som veldig serviceinnstilte og lett å få tak i. Jeg har ingen forslag til forbedringer, alt er bra og anbefales.

Superproff!

Tannlege: Anne Kjæreng Skrevet

En spesialist som kan sine saker! Anne jobber stødig og sikkert samtidig som hun er rolig og omsorgsfull. Anbefales varmt!

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Ble anbefalt henne av en venninne, og gjett om jeg har anbefalt henne videre til andre.
Dyktig, rolig og behagelig. Er alltid ivaretatt og trygg hos henne. Hun er genuint opptatt av meg som pasient.
Man merker knapt at hun jobber i munnen.
Veien fra egen kommune til henne i Tromsø blir ikke lang.