Tannlegespesialistene AS

Strandskillet 5 9008 Tromsø
Tannlegespesialistene AS holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlegespesialistene AS

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Ble anbefalt henne av en venninne, og gjett om jeg har anbefalt henne videre til andre.
Dyktig, rolig og behagelig. Er alltid ivaretatt og trygg hos henne. Hun er genuint opptatt av meg som pasient.
Man merker knapt at hun jobber i munnen.
Veien fra egen kommune til henne i Tromsø blir ikke lang.

Misfornøyd

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Min mor fikk en akutt time hos denne tannlegen, pga. tannverk. Hun var inne i 10minutter, og fikk en regning på 1500kr. Tannlegen var rett og slett ikke kompetent nok til å ta en enkelt røntgenbilde av området som verket, så hun tok et «panoramabilde» av alle tennene i stedet. Til tross for at hun hadde fått tilsendt et tilsvarende bilde som var to uker gammelt. Merk: dette panorama bildet skal taes omtrent hvert tiende år, og koster derfor en hel del. Nyttig til bruk på faste pasienter, for å få en full oversikt, men utrolig uprofesjonelt av denne tannlegen å belaste min mor for nedbetalingen av denne, når hun kun er inne for en akutt-time. Jeg, som ikke har utdanning, kunne tatt det enkle røntgenbildet på flere måter, og hun som har både utdanning og erfaring valgte å heller tjene litt penger på min mor. Styr unna sier jeg bare!!

Ekstraordinær

Tannlege: Hans Are Ovanger Skrevet

Hans Are Ovanger er uten tvil den dyktigste tannlegen jeg har møtt. Jeg kunne aldri tenke meg å behandles av noen andre. Ikke så stor med ord, men en bedre behandling får du ikke. Jeg føler alltid meg helt trygg på at mine behov som pasient er høyeste prioritet og ivaretatt!

Veldig glad for at æ kom til han, og den mest behagelige tannlegen æ har vært hos.

Tannlege: Hans Are Ovanger Skrevet

Har fått satt inn implantat av han, og er veldig veldig godt fornøyd, og samtidig veldig godt fornøyd med oppfølging for kontroll.

Kjempeflink tannlege med et utrolig behagelig vesen

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Espen har kurert meg for tannlegeskrekken. Har gått til han i 7-8 år nå, og han er alltid blid og hjelpsom. Har aldri hatt noe å utsette på arbeidet som er gjort, og kommer nok aldri frivillig til å bytte tannlege. Anbefales, kanskje særlig for deg med et litt anstrengt forhold til tannleger!