Tannlegespesialistene AS

Strandskillet 5 9008 Tromsø
Tannlegespesialistene AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Tannlegespesialistene AS

En stødig, dyktig tannlege.

Tannlege: Hans Are Ovanger Skrevet

For andre gang har jeg søkt hjelp hos Ovanger pga senskader på tenner etter tannskade da jeg var barn. Det viktigste er at jeg har fått tydelig informasjon, profesjonell behandling og godt resultat, som gir trygghet. Har også fått mange komplementer fra folk om at jeg har fine tenner - de var ikke så fine før første behandling hos Ovanger. Tannfargen er veldig naturlig, resultatet er så bra det kan bli. Jeg er så fornøyd at jeg reiser med fly til Tromsø for å få det best mulige resultatet.

Profesjonell

Tannlege: Anne Kjæreng Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen. Fikk inntrykk av at Anne vet hva hun holder på med. Hun virket trygg og rolig, og hadde fokus på meg som pasient. Hun forklarte hva hun gjorde underveis, og sjekket hvordan jeg hadde det. Har aldri tidligere opplevd så "presis" bedøvelse, bare der det var behov for det, og den var omtrent borte når behandlingen var ferdig. Ingen smerter eller ubehag etter behandlingen.

Beste tannlegen i byen!

Tannlege: Auli Maria Takarautio Skrevet

Hadde fryktelig tannlegeskrekk å måtte alltid dopes ned. Men etter et par ganger hos henne trengte jeg det ikke mere. Hun er som en beroligende pille. Rolig,forsiktig,forståelsesfull å tålmodig. Nå har jeg gått fast til henne i over 10 år. Blir aldri å bytte.
Anbefales på det sterkeste☺️

Dyktig, tillitsvekkende og hyggelig

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Jeg trodde ikke at det kunne være fint å gå til tannlegen, men det er fint å gå til tannlege Nilsen. Han er rolig og flink til å forklare. Jeg skjønner at mange med tannlegeskrekk velger å gå til ham. Han ga meg riktig behandling og henviste meg videre til oralkirurg. Jeg opplever han og hans ansatte som veldig serviceinnstilte og lett å få tak i. Jeg har ingen forslag til forbedringer, alt er bra og anbefales.

Superproff!

Tannlege: Anne Kjæreng Skrevet

En spesialist som kan sine saker! Anne jobber stødig og sikkert samtidig som hun er rolig og omsorgsfull. Anbefales varmt!