Ali Esrafilzadeh

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis, Ha Tannlege AS

Autorisasjon (1999)

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Priser mangler
Ha Tannlege AS Prisliste

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Telefonnummer62 52 65 4062 52 65 ...
Strandgata 51, (inng.Sverresgt.) 2317 Hamar
Ali Esrafilzadeh er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Ali Esrafilzadeh

Vennlig, Rolig og presis

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Har unngått tannlege alt for lenge, men mistet en fylling og knakk en tann. Ringte Ali og fikk time før vanlig åpningstid neste morgen(ringte sent en kveld)! Han var rolig, presis og forståelsesfull (men presiserte også at jeg ikke må vente så lenge før jeg går til tannlegen). Det er første gang det ikke har vært fryktelig vondt å borre - jeg går mer enn gjerne tilbake hit! Prisen var også levelig!

Kjempe flink og effektiv!

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Han tar hensyn til kundene sine og ønsker å gjøre opplevelsen så behagelig som mulig. Har aldri hatt problemer i ettertid med jobben han har gjort.

Meget fornøyd

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Jeg flyttet nylig til Hedmark og trengte ny tannlege. Valgte Esrafilzadeh siden han er klart billigst. Han er vennlig og rask, men grundig - han virker stø på hånden og vet hva han gjør. Jeg er meget fornøyd.

Meget dyktig, anbefales

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Man merker at denne karen kan sitt arbeide. Rask, effektiv, relativt smertefritt og til halve prisen. Slanke smidige hender hjelper også.

Svært forståelsesfull og flink

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan anbefale - hyggelig, åpen og nøye. Gode priser også. Var redd, da det var lenge siden jeg hadde vært hos tannlegen, og jeg opplevde en sympatisk tannlege som ikke var formanende. Virkelig en tannlege å anbefale!!! Fine lokaler også.