Ali Esrafilzadeh

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis, Ha Tannlege AS

Autorisasjon (1999)

Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Telefonnummer62 52 65 4062 52 65 ...
Strandgata 51, (inng.Sverresgt.) 2317 Hamar
Ali Esrafilzadeh er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Ali Esrafilzadeh

Meget fornøyd

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Basert på erfaringer fra denne siden, ville jeg gi Ali en mulighet da jeg er på utkikk etter å bytte tannlege. Ringte mandag og fikk time senere samme dag, da jeg hadde noe ømhet i forbindelse med en visdomstann. Vi blir enige om å trekke tanna (dette har jeg ønsket i lengre tid da den er vrien å få pusset), jeg må uansett tilbake for å borre et hull. Fikk time to dager senere for å gjøre dette. Borrer først, viser meg på skjermen før og etterbilde, og forklarer underveis hva han gjør. Når visdomstanna skal trekkes, så greier han å gjøre det uten at jeg merker det! Borring og tanntrekking er over på 20 minutter, jeg har ikke kjent noe som helst. Begge gangene fikk jeg komme inn 5 min før avtalt tid. Meget imponert over hele opplevelsen! Anbefales absolutt

Kunnskapsrik og dyktig tannlege

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Snill, rolig og veldig dyktig tannlege som vet hva han driver med. Har fått gjort flere store arbeider hos denne karen som jeg er veldig godt fornøyd med. Kunnskapsrik og forståelsesfull. Alternativer og konsekvenser blir gjennomgått før behandlingen. Anbefales på det sterkeste.

Svært dårlig. Uprofesjonelt.

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Hadde infeksjoner som jeg påfølgende dag ble innlagt for på Elverum, dette oppdaget ikke Ali og jeg fikk ingen antibiotika. Måtte fysisk hente henvisningen dagen etter da han ikke sendte den elektronisk. Svarte på telefon mens jeg satt i stolen og var mer opptatt av å få meg til å bestille time for å fjerne tannstein. Svært uprofesjonell tilnærming og lite hygienisk å prate i telefon mens man har en pasient.

Vennlig, Rolig og presis

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Har unngått tannlege alt for lenge, men mistet en fylling og knakk en tann. Ringte Ali og fikk time før vanlig åpningstid neste morgen(ringte sent en kveld)! Han var rolig, presis og forståelsesfull (men presiserte også at jeg ikke må vente så lenge før jeg går til tannlegen). Det er første gang det ikke har vært fryktelig vondt å borre - jeg går mer enn gjerne tilbake hit! Prisen var også levelig!

Kjempe flink og effektiv!

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Han tar hensyn til kundene sine og ønsker å gjøre opplevelsen så behagelig som mulig. Har aldri hatt problemer i ettertid med jobben han har gjort.