Ali Esrafilzadeh

Ali Esrafilzadeh er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Ali Esrafilzadeh

Styr unna!

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Anbefaler folk å holde seg unna denne karen.
Han gjør en slett jobb og bare stresser.
Rett og slett bare en kar som driver en "pengemaskin". Han gjør de raske oppgavene og fullstendig overser faktisk kritiske ting.
Prøvd en del tannleger i Hamarområdet iløpet av mitt liv. Vært borti mange dyktige tannleger og da du først har vært borti en av dem merker du raskt at folk som han her ikke er dyktig.

Kommer aldri tilbake hit. Da jeg først er hos tannlege (og betaler de dyre summene det innebærer) burde dem ihvertfall gjøre en god jobb. De hundrelappene du sparer hos denne karen er ikke verdt det. Da kan du heller spare deg for tannlegebesøket!

Kjempe flink og effektiv!

Klinikk: Esrafilzadeh`s Tannlegepraksis Skrevet

Han tar hensyn til kundene sine og ønsker å gjøre opplevelsen så behagelig som mulig. Har aldri hatt problemer i ettertid med jobben han har gjort.

Meget fornøyd

Klinikk: Esrafilzadeh`s Tannlegepraksis Skrevet

Jeg flyttet nylig til Hedmark og trengte ny tannlege. Valgte Esrafilzadeh siden han er klart billigst. Han er vennlig og rask, men grundig - han virker stø på hånden og vet hva han gjør. Jeg er meget fornøyd.

Meget dyktig, anbefales

Klinikk: Esrafilzadeh`s Tannlegepraksis Skrevet

Man merker at denne karen kan sitt arbeide. Rask, effektiv, relativt smertefritt og til halve prisen. Slanke smidige hender hjelper også.

Svært forståelsesfull og flink

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan anbefale - hyggelig, åpen og nøye. Gode priser også. Var redd, da det var lenge siden jeg hadde vært hos tannlegen, og jeg opplevde en sympatisk tannlege som ikke var formanende. Virkelig en tannlege å anbefale!!! Fine lokaler også.