Ha Tannlege AS

Strandgata 51 2317 Hamar
Ha Tannlege AS holder til i Hamar

Siste vurderinger av Ha Tannlege AS

Dyktig, effektiv og vennlig tannlege

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Du får ikke noen bedre tannlege i Hamarområdet. Har brukt Ali i 15 år og er alltid superfornøyd. Aldri venting, han er rask, effektiv, skånsom og nøye tannlege.

Beste tannlege!

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Jeg har gått til mange tannleger gjennom 50 år, men jeg er svært fornøyd med Ali! Meget effektiv, pålitelig, og hindrer unødig smerte.
Høflig og hyggelig! Anbefales på det varmeste!

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Fikk time raskt, og behandlingen var veldig bra da jeg hadde et hull i en visdomstann. Vennlig og imøtekommende. Flink til å forklare hva han gjør. Kan anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Basert på erfaringer fra denne siden, ville jeg gi Ali en mulighet da jeg er på utkikk etter å bytte tannlege. Ringte mandag og fikk time senere samme dag, da jeg hadde noe ømhet i forbindelse med en visdomstann. Vi blir enige om å trekke tanna (dette har jeg ønsket i lengre tid da den er vrien å få pusset), jeg må uansett tilbake for å borre et hull. Fikk time to dager senere for å gjøre dette. Borrer først, viser meg på skjermen før og etterbilde, og forklarer underveis hva han gjør. Når visdomstanna skal trekkes, så greier han å gjøre det uten at jeg merker det! Borring og tanntrekking er over på 20 minutter, jeg har ikke kjent noe som helst. Begge gangene fikk jeg komme inn 5 min før avtalt tid. Meget imponert over hele opplevelsen! Anbefales absolutt

Vennlig, Rolig og presis

Tannlege: Ali Esrafilzadeh Skrevet

Har unngått tannlege alt for lenge, men mistet en fylling og knakk en tann. Ringte Ali og fikk time før vanlig åpningstid neste morgen(ringte sent en kveld)! Han var rolig, presis og forståelsesfull (men presiserte også at jeg ikke må vente så lenge før jeg går til tannlegen). Det er første gang det ikke har vært fryktelig vondt å borre - jeg går mer enn gjerne tilbake hit! Prisen var også levelig!