Ali Esrafilzadeh

Autorisasjon (1999)

Ali Esrafilzadeh er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Ali Esrafilzadeh

Kjempe flink og effektiv!

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Han tar hensyn til kundene sine og ønsker å gjøre opplevelsen så behagelig som mulig. Har aldri hatt problemer i ettertid med jobben han har gjort.

Meget fornøyd

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Jeg flyttet nylig til Hedmark og trengte ny tannlege. Valgte Esrafilzadeh siden han er klart billigst. Han er vennlig og rask, men grundig - han virker stø på hånden og vet hva han gjør. Jeg er meget fornøyd.

Meget dyktig, anbefales

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Man merker at denne karen kan sitt arbeide. Rask, effektiv, relativt smertefritt og til halve prisen. Slanke smidige hender hjelper også.

Svært forståelsesfull og flink

Klinikk: Ha Tannlege AS Skrevet

Dette er en tannlege jeg kan anbefale - hyggelig, åpen og nøye. Gode priser også. Var redd, da det var lenge siden jeg hadde vært hos tannlegen, og jeg opplevde en sympatisk tannlege som ikke var formanende. Virkelig en tannlege å anbefale!!! Fine lokaler også.

Fantastisk

Klinikk: Esrafilzadeh's Tannlegepraksis Skrevet

Fikk akutte smerter i en tann og måtte få time hos en tannlege fort! Hadde hørt om denne tannlegen, og etter et raskt googlesøk bestemte jeg meg for å ringe. Fikk første time dagen etter. Møtte opp en halvtime før timen vi hadde avtalt, men han tok meg inn med en gang. Jeg fikk forklart alt han gjorde og grunnen til at jeg hadde vondt. Etter første av 3 behandlinger med rotfylling så var jeg smertefri, og jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med valg av tannlege. Rask, effektiv og bare rett og slett den mest fantastiske tannlegen jeg har vært borti!
Anbefales på det sterkeste!