Gilles Marc Fossheim

Gilles Marc Fossheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Gilles Marc Fossheim

Bra tannlege i Oslo!

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Har meget god erfaring med tannlege Gilles M. Fossheim i Torshovgt. Oslo. Jeg har brukt han i 12-13 år. Innom to ganger i året (selv om han sier det holder med ett besøk :)) Han er rolig, vennlig og tillitsvekkende. Prakker ikke på deg "ting" du ikke trenger. Sikkert godt valg hvis du har litt "tannlegeskrekk" også. Alltid god service og fleksibilitet på telefon, hvis behov for å bytte time på relativt kort varsel. Alltid SMS varsel/påminnelse dagen før time.

Den beste noensinde

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Når du har tannlegeskrekk og kommer unna to hull uten noen smerter og bare positiv opplevelse så er det helt sykt😎

Meget god tannlege.

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Aldri før har det vært så lite smertefullt å bore. Man føler seg godt ivaretatt og personlig føler jeg at all behandling jeg har motatt der har vært upåklagelig. Trivelig kar

Meget dyktig!

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Lett på hånden og skånsom, alltid tilgjengelig ved akuttbehov, rolig og hurtig.
Fossheim og hans kollega Sundsbø kan anbefales på det varmeste!
Jeg bor i Romsdal, men reiser mer enn gjerne til behandling hos Fossheim - blir innkalt èn gang pr år til sjekk og puss.

Behagelig og

Klinikk: Tannlegene i Torshovgata Skrevet

Med moderat tannlegeskrekk er ikke den årlige tannsjekken det jeg ser mest fem til. Men hos Fossheim føler jeg meg trygg: Han er skånsom, lett på hånden, faglig dyktig og flink til å skape en trygg og god ramme rundt behandlingen. Jeg anbefaler ham på det varmeste!