Tannlegene i Torshovgata

Torshovgata 6 0476 Oslo
Tannlegene i Torshovgata holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlegene i Torshovgata

Bra tannlege i Oslo!

Tannlege: Gilles Marc Fossheim Skrevet

Har meget god erfaring med tannlege Gilles M. Fossheim i Torshovgt. Oslo. Jeg har brukt han i 12-13 år. Innom to ganger i året (selv om han sier det holder med ett besøk :)) Han er rolig, vennlig og tillitsvekkende. Prakker ikke på deg "ting" du ikke trenger. Sikkert godt valg hvis du har litt "tannlegeskrekk" også. Alltid god service og fleksibilitet på telefon, hvis behov for å bytte time på relativt kort varsel. Alltid SMS varsel/påminnelse dagen før time.

Den beste noensinde

Tannlege: Gilles Marc Fossheim Skrevet

Når du har tannlegeskrekk og kommer unna to hull uten noen smerter og bare positiv opplevelse så er det helt sykt😎

Dyktig og trygg

Tannlege: Yvonne Jahren Foss Skrevet

Yvonne er faglig svært dyktig. Hun får meg trygg og rolig, til tross for lett tannlegeskrekk. Jeg føler at jeg blir sett og hørt, og blir fulgt opp når det er noe ut over det normale.

Den bästa!

Tannlege: Ivar Johan Sundsbø Skrevet

Ivar är helt klart den bästa tannläkaren jag någonsin varit hos. Han är snabb och duktig på det han gör och gör inte något i onödan. Man går därifrån och känner att man fått gjort precis det man behöver och till ett riktigt bra pris. Jag har aldrig känt att jag betalt för mycket för något eller att något han gjort kanske var onödigt.
Rekommenderar verkligen Ivar. Önskar att han aldrig kommer sluta som tannläkare.... Vem ska man då gå till???

Meget god tannlege.

Tannlege: Gilles Marc Fossheim Skrevet

Aldri før har det vært så lite smertefullt å bore. Man føler seg godt ivaretatt og personlig føler jeg at all behandling jeg har motatt der har vært upåklagelig. Trivelig kar