Tannlegene i Torshovgata

Torshovgata 6 0476 Oslo
Tannlegene i Torshovgata holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Torshovgata

Meget behagelig og profesjonell.

Tannlege: Ivar Johan Sundsbø Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlege på 10 år. Fikk anbefalt Ivar S. Av min søster. Fra Første konsultasjon følte jeg meg trygg. Han fikk meg til å slappe av. Meget positiv opplevelse.

Den beste tannlegen

Tannlege: Ivar Johan Sundsbø Skrevet

Ivar er den beste tannlegen jeg har hatt. Alltid like tilstede og dyktig i jobben han gjør. Gir pasientene trygghet med sitt vesen og fremtoning.

Bra tannlege i Oslo!

Tannlege: Gilles Marc Fossheim Skrevet

Har meget god erfaring med tannlege Gilles M. Fossheim i Torshovgt. Oslo. Jeg har brukt han i 12-13 år. Innom to ganger i året (selv om han sier det holder med ett besøk :)) Han er rolig, vennlig og tillitsvekkende. Prakker ikke på deg "ting" du ikke trenger. Sikkert godt valg hvis du har litt "tannlegeskrekk" også. Alltid god service og fleksibilitet på telefon, hvis behov for å bytte time på relativt kort varsel. Alltid SMS varsel/påminnelse dagen før time.

Den beste noensinde

Tannlege: Gilles Marc Fossheim Skrevet

Når du har tannlegeskrekk og kommer unna to hull uten noen smerter og bare positiv opplevelse så er det helt sykt😎

Dyktig og trygg

Tannlege: Yvonne Jahren Foss Skrevet

Yvonne er faglig svært dyktig. Hun får meg trygg og rolig, til tross for lett tannlegeskrekk. Jeg føler at jeg blir sett og hørt, og blir fulgt opp når det er noe ut over det normale.