Gro Monefeldt Winje

Autorisasjon (1999)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Haugar Tannklinikk Telefonnummer33 30 93 8033 30 93 ...
Stoltenbergsgate 3 B 3110 Tønsberg
Gro Monefeldt Winje er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Gro Monefeldt Winje

Den beste tannlegen Jeg har vært hos

Klinikk: Haugar Tannklinikk Skrevet

Når jeg kom til tannlegen var jeg ganske redd og skulle trekke en tann for første gang, hun var veldig tålmodig og sa at jeg skulle si ifra vist det gjorde vondt, hun var kjempesnill og håper at jeg har henne neste tannlege time

Dyktig!

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Denne tannlegen anbefales varmt. Hun gjør alt hun kan for at opplevelsen skal bli så god som mulig. Har absolutt ingenting å utsette på det hun har gjort i munnen min, og har blitt mye mindre redd for tannlegen etter at jeg begynte hos henne.

Anbefales veldig

Klinikk: Haugar Tannklinikk Skrevet

Gro anbefales veldig . Hun er kjempe dyktig , interessert og veldig forsiktig .
Tar seg god tid og lytter godt til pasienten .

En tannlegeskrekkurerende engel...

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Ettter å ha slitt hele livet med tannlegeskrekk etter traumatiske og smertefulle erfaringer med skoletannhelsetjenesten på 70-og 80 tallet, og en ignorerende tannlege i årene som fulgte, som ikke brydde seg om mine ønsker om ømtålig behandling av mine følsomme tenner og tynnslitte tannlegestolnerver, var det en befrielse å få sette seg i stolen til Monefeldt Winje.

Etter å ha kuttet brått med min forrige tannlege, kviet jeg meg i flere år med å oppsøke ny tannlege, men kraftig tannverk tvang meg til slutt til stolen.
Tilfeldighetene fikk meg i akkurat denne tannlegestolen, og det er jeg sjeleglad for nå.
Winje er stille, rolig, tålmodig, informerende og og svært hensynsfull. Hun skvetter faktisk mer enn meg, hvis jeg kjenner ubehag!
Og hun er spesielt interessert og dyktig på rotfyllinger, hvis dette er noe du trenger og gruer deg til.
Jeg satt nesten 20 ganger i stolen hennes det første året (bl.a. tannverk, 3 knekte jeksler, 3 rotfyllinger hvor alle røttene hadde grodd igjen med verk, og "kroner på toppen av verket", hehe), og jeg grudde meg ikke til hvert besøk!
En gang var jeg så avslappet at jeg faktisk holdt på å sovne i stolen!
Og dette har du ifra en som led av tannlegeskrekk når han kom inn døra hennes første gangen!
Tenk på det du... :)

Fantastisk tannlege som kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Gro er veldig rolig, dyktig og effektiv og anbefales til alle med tannlegeskrekk.