Frank Bilstad

Autorisasjon (1999)

Frank Bilstad Telefonnummer467 00 287467 00 2 ...
Skolegata 14 7713 Steinkjer
Frank Bilstad er tannlege i Steinkjer

Siste vurderinger av Frank Bilstad

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Frank Bilstad Skrevet

Uten tvil den beste tannlegen. Faglig dyktig, beroligende og behagelig. Har blitt kvitt tannlegeskrekken etter at jeg begynte å gå til han. Super tannlege. 😊

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Frank Bilstad Skrevet

Rolig å behagelig mann. Er egentlig livredd tannlege men det her går bare bra. God jobb gjør han også.

Fantastisk tannlege - spesielt for deg som sliter med tannlegeskrekk

Klinikk: Frank Bilstad Skrevet

Frank er både en dyktig og empatisk tannlege som klarer å berolige pasienten. Sørger for at man ikke opplever verken undersøkelse eller behandling som belastende ved å forklare grundig hva han gjør samt la det ta tiden som trengs. Deler for eksempel gjerne opp arbeidet slik at man begynner i det små, eller tar alt på en gang hvis det er bedre. Anbefales på det varmeste.

Tannlege nummer 1!

Klinikk: Frank Bilstad Skrevet

Tannlegen som er faglig dyktig og vet å behandle pasienter etter behov. Jeg har tannlegeskrekk til tusen, og gråter hver gang jeg må i stolen. Frank Bilstad har vært så flink at jeg har sluttet å gråte og føler meg trygg når jeg er til tannlegen. Endelig slipper jeg å gå i lang tid med tannpine fordi jeg er redd og unngår å få det ordnet.
Jeg gleder meg fremdeles ikke til å gå til tannlegen, men med tannlege nummer 1. så er terskelen for å tørre å bestille time mye lavere og jeg vet at jeg er i trygge hender.

Steinkjer's desidert beste tannlege!

Klinikk: Frank Bilstad Skrevet

Frank Bilstad er den desiderte beste tannlegen i Steinkjer. Hadde veldig dårlig erfaring med tannleger tidligere, de var hard hendte og tok null hensyn når en ble nervøs. Men etter bare ett besøk til han så ble alt greit. Han er dyktig i sin jobb, og han har også en evne til og lytte og tilpasse jobben til hver enkelt pasient. En svært behagelig og trivelig tannlege. Nå går jeg gladelig til tannlegen og finnes ikke redd lengre. Anbefaler han på det sterkeste!!!!! Tommel opp for han!